اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

همکاری بنیاد علوی با نوسازی مدارس برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی

در نشست مشترک بنیاد علوی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر همکاری این بنیاد برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأکید شد.

همکاری بنیاد علوی با نوسازی مدارس برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در دیدار با محسن منصوری رئیس بنیاد علوی برای تسهیل و تسریع پروژه‌های فضاهای آموزشی به ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام توافق کردند و مقرر شد تا این بنیاد برای تکمیل فضاهای آموزشی با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همکاری‌های لازم را داشته باشد.

پیش از این بنیاد علوی در سال ۹۵ طی توافق‌نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مقرر کرده بود تا ۱۸۰۰ فضای آموزشی ساخته و تحویل آموزش و پرورش بدهد که از این میان ۱۰۰ کلاس درس برای استان تهران، ۷۰۰ کلاس درس در ۱۵ شهرستان هدف در استان‌های کرمان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، ایلام، اردبیل، کردستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمانشاه، گلستان، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی و مابقی در سایر استان‌های کشور قرار دارند.

با توجه به توافقات جدیدی که بین این بنیاد و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس صورت گرفت، قرار بر این شد تا ضمن تقویت و توسعه همکاری‌ها و تسریع آن، پروژه‌های نیمه تمام با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اختیار این بنیاد قرار گیرد تا برای مهر ۹۹ تکمیل و تحویل شوند.

با توجه به توافق‌نامه‌های قبلی این بنیاد از سال ۹۵ تاکنون حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مدارس و فضاهای آموزشی در نظر گرفته بود و امسال هم با رایزنی‌های انجام شده اعتبارات جدیدی با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول