اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افزایش قیمت نان به نام اصلاح قیمت

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 با اشاره به افزایش میانگین 30 درصدی قیمت نان در استان گفت: بر همگان روشن بود که روز به روز وزن نان کم شده و کیفیت پایین آمده بود، از این‌رو بنابه شرایط استان با تاخیر این همسان‌سازی و اصلاح قیمت انجام شد.

افزایش قیمت نان به نام اصلاح قیمت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسفندیار ابوالحسن‌زاده، اظهار کرد: قیمت نان در استان آذربایجان‌شرقی بر اساس قیمت سال ۹۳ بوده و تغییر نیافته و در سال ۹۷ فقط ۱۰ درصد افزایش یافته است‌.

وی با اشاره بر اینکه قیمت نان و گندم طبق تعرفه سال ۹۳ است، گفت:  علاوه‌بر قیمت گندم و آرد، هزینه‌های جانبی ازجمله دستمزد و بیمه و غیره را دارد که تاثیر روی قیمت نان می‌گذارد که این هزینه‌ها مدام  از سال ۹۳ تغییر یافته است ولی در هر صورت  با این روند نمی‌توان کیفیت نان را ارتقا داد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 با بیان اینکه طرح ساماندهی و همسان‌سازی و تعدیل قیمت انجام گرفت است، یادآور شد: البته بنابه ملاحظات موجود این طرح با تاخیر انجام گرفت، چراکه مقرر بود تا این طرح در سال گذشته عملیاتی شده و به اجرا در بیاید.

وی اضافه کرد: این طرح براساس کارگروه آرد و نان و تنظیم بازار گرفته شده است و از اول اردیبهشت به اجرا در آمده است.

ابوالحسن‌زاده در خصوص وضعیت انبارها، متذکر شد: به اندازه کافی گندم داریم همچنین در حال حاضر از استان‌های جنوبی به طریق ریلی و جاده‌ای گندم آورده‌ایم.

وی  با ابراز امیدواری از اینکه، اصلاح و همسان‌سازی قیمت نان منجر به افزایش کیفیت نان خواهد شد، ادامه داد: بر همگان روشن بود که روز به روز وزن نان کم شده و کیفیت پایین آمده بود، از این‌رو  بنابه شرایط استان با تاخیر این همسان‌سازی و اصلاح قیمت انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 خاطرنشان کرد: قیمت نان در استان به‌صورت میانگین 30 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول