اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اسامی برندگان ویژه‌برنامه نوروزی پیک عاشقی اعلام شد

ویژه‌برنامه «پیک عاشقی» ستاد ازدواج دانشجویی با اعلام اسامی برندگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

اسامی برندگان ویژه‌برنامه نوروزی پیک عاشقی اعلام شد

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، برندگان ویژه برنامه «پیک عاشقی» ستاد ازدواج دانشجویی طی مراسمی با حضور معاون دبیر ستاد ازدواج دانشجویی و دست اندرکاران این ویژه برنامه به قید قرعه مشخص شدند.

این ویژه برنامه باهدف بهینه سازی اوقات فراغت دانشجویان در ایام قرنطینه خانگی در چهار بخش خلاصه نویسی کتاب، تجربه نگاری، کتاب صوتی و مهارت های زندگی از 24اسفندماه98 تا 18فروردین99 اجرا شد که بیش از 6هزار زوج دانشجو از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

این گزارش حاکیست، 28 سفر مشهد مقدس در قالب طرح ملی «همسفرتابهشت» و بیش از 20کارت هدیه بانکی از جمله جوایز این ویژه برنامه بود که به قید قرعه به 41نفر از کسانی که بیشترین امتیازات را کسب کرده بودند، تعلق گرفت.

لازم به ذکر است به دلیل استقبال گسترده زوج‌های دانشجو، 8 جایزه سفر به مشهدمقدس نیز بین همه شرکت کنندگان و فارغ از میزان امتیازات دریافتی آنان قرعه کشی شد.

فاطمه اسلامی، کبری طهماسبی فرد، قادر خالدی فرد، نسیم نادری قمبوانی، حیدر امیریل، مریم بیات، سجاد جوادزاده و سیده مریم میری با کسب 111امتیاز از مجموع 114 امتیاز، عنوان برترین ها را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است جزئیات مراسم قرعه کشی و برندگان بخش های مختلف در سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به آدرس nahad.ir ، اپلیکشین باشگاه ازدواج و صفحات ستاد ازدواج دانشجویی در شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول