اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در آذربایجان‌ غربی با 70 اکیپ بازرسی

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از اول اردیبهشت 99 آغاز و نظارت و بازرسی در سطح عرضه و بازار با فعالیت 70 اکیپ بازرسی آغاز شده است.

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در آذربایجان‌ غربی با 70 اکیپ بازرسی

علیرضا محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: در آستانه ماه رمضان و به منظور جلوگیری از کمبود و نوسانات نامتعارف قیمت ها به ویژه در خصوص اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم در ایام  رمضان نظارت و بازرسی در سطح عرضه و بازار افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه 70 اکیپ بازرسی و نظارت در این زمینه فعالیت می‌کنند، افزود: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، در این طرح نظارت بر حسن اجرای تأمین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در قالب طرح تنظیم بازار و دیگر کالاهای پر مصرف با قیمت‌های مصوب دولتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های بازرسان سازمان و اتاق اصناف استان اجرای می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تأکید کرد: در طول مدت اجرای این طرح نظارت بر فروش‌های فوق‌العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کنترل و پایش وضعیت عرضه و قیمت اقلام اولویت‌دار علی‌الخصوص اقلامی نظیر شکر، برنج، روغن و غیره که دارای قیمت مصوب هستند افزایش می‌یابد.

محمودی خاطرنشان کرد: لازم است مردم در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت سرخود و نامتعارف، احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم ارائه کالا در واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی را از طریق سامانه شبانه‌روزی 124 ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول