اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آمار مسافران اتوبوس در تهران به بیش از 400 هزار نفر رسید

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: طی روزهای اخیر آمار مسافران اتوبوس‌ افزایش یافته و به بیش از 400هزار نفر رسیده است.

آمار مسافران اتوبوس در تهران به بیش از 400 هزار نفر رسید

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تأثیر لغو طرح ترافیک بر تعداد مسافران اتوبوس اظهار داشت: لغو طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا تأثیر منفی بر روی خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی داشته و راندمان شرکت را کاهش داده است.

وی افزود: استفاده بیشتر از خودروهای شخصی سبب ازدحام خودروها در خیابان‌ها شده و ترافیک را به همراه داشته است و به دنبال آن اتوبوس‌های شرکت واحد در این ترافیک گرفتار و راندمان شرکت کمتر شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با آغاز فعالیت بیشتر مشاغل آمار مسافران اتوبوس نیز افزایش یافته که البته ما از حداکثر ظرفیت اتوبوسرانی برای جابه‌جایی مسافران استفاده می‌کنیم.

ترفع خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمار مسافران اتوبوس به صورت روزانه به بیش از 400 هزار نفر رسیده که پیش‌بینی می‌کنیم طی روزهای آینده این آمار بیشتر شود.

وی گفت:‌قبل از شیوع کرونا آمار مسافران اتوبوس روزانه بین یک میلیون و 700 تا 2 میلیون نفر بوده است و قبل از کرونا هم از حداکثر ظرفیت اتوبوسرانی استفاده می‌شد.

به گزارش فارس، طرح ترافیک تهران در سال جاری فقط ۲۳ فروردین اجرایی شد که با انتقاد اعضای شورای شهر و بسیاری از کارشناسان سرانجام با ابلاغ ستاد مقابله با کرونا لغو شد همچنین یوسف حجت، سرپرست سابق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پس از آن اعلام کرد، لغو طرح ترافیک تا پایان کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول