اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحویل 64 واحد از پروژه مسکن مهر اقلید در اوایل خردادماه امسال

فرماندار اقلید از تحویل 64 واحد از پروژه 192 واحدی مسکن مهر شهر اقلید در اوایل خردادماه امسال خبر داد.

تحویل 64 واحد از پروژه مسکن مهر اقلید در اوایل خردادماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی صبح امروز در جلسه ای که با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی فارس، امام جمعه، رئیس راه و شهرسازی اقلید و نمایندگان متقاضیان مسکن مهر و به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه 192 واحدی مسکن مهر شهر اقلید در سالن شهید شریفی فرماندار برگزار شد از تحویل 64 واحد (چهار بلوک) از این پروژه به متقاضیان در اوایل خردادماه امسال خبر داد.

وی به مشکلاتی که در اجرای این پروژه به وجود آمد و عدم توانایی پیمانکار در تحویل به موقع واحدها اشاره و بیان کرد: منکر حق و حقوق مردم نیستیم و می‌کوشیم این مسئله حل شود.

فرماندار اقلید با تأکید بر لزوم تحویل هرچه سریع‌تر واحدها به متقاضیان، رسیدگی به مسائل این پروژه در زمینه تسهیلات بانکی، حق انشعاب آب و فاضلاب و... را خواستار شد.

وی برنامه‌ریزی در اجرای این طرح را ضروری خواند و گفت: در مرحله نخست، اوایل خردادماه، 64 واحد به متقاضیانی که آورده کامل داشتند تحویل و در مراحل بعدی سایر واحدها تکمیل و تحویل داده می‌شوند.   

بزرگی همچنین به تعریض محور اقلید_سورمق به طول 8 کیلومتر که آماده آسفالت است و نیز قیرپاشی یک و نیم کیلومتر از مسیر اشاره و با بیان اینکه اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه مطالبه جدی مردم شهرستان و اولویت پروژه‎های عمرانی است، بر لزوم مساعدت مسؤولان استانی در این زمینه تأکید کرد.

امام جمعه اقلید نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مردم، رسیدگی به مشکل مردم و تحویل هرچه سریع‌تر واحدها به متقاضیان را خواستار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول