اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فعالیت بیش از 1200 سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی کرمانشاه/ برنامه‌های مهمی برای «جهش تولید» داریم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، از به تولید رساندن طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر، یک‌هزار و 200 سرمایه‌گذاردر شهرک های صنعتی استان کرمانشاه فعالیت دارند.

فعالیت بیش از 1200 سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی کرمانشاه/ برنامه‌های مهمی برای «جهش تولید» داریم

بیژن کردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از به مرحله تولید رساندن طرح‌های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شعار امسال با عنوان «جهش تولید»، برنامه‌های مهمی را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی و بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری ایجاد سرمایه گذاری و تولید، یکی از ابزارها و اساسی‌ترین محورهای در راستای تحقق شعار سال  است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در خصوص طرح های نیمه‌کاره در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: امیدواریم امسال با توجه به مشوق‌های که وزارت صنعت مدنظر دارد بتوانیم طرح های نیمه‌کاره را به چرخه تولید برسانیم و همچنین واحدهایی که با ظرفیت کمتری در چرخه تولید هستند، تکمیل ظرفیت شوند.

وی این مشوق ها را شامل واگذاری زمین به صورت 50 درصد اعلام کرد و و افزود: زمین‌های به صورت 20 درصد نقد و 80 درصد به صورت اقساط 36 ماهه واگذار می‌شود و مشوق‌هایی نیز در خصوص به بهره‌برداری رساندن واحدهای صنعتی با استفاده از تسهیلات کم‌بهره از تبصره 18 مدنظر است.

کردستانی خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه 21 شهرک و ناحیه صنعتی به مساحت 2 هزار و 400 هکتار وجود دارد که یک‌هزار و 500 هکتار آن عملیاتی شده و بیش از یک‌هزار و 200 سرمایه‌گذار در این شهرک‌ها مشغول تولید هستند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول