اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تسهیل خرید تجهیزات آزمایشگاهی با یارانه حمایتی معاونت علمی

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری از سال گذشته با توجه به استقبال مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و با هدف بهره‌مندی بیشتر آنها از حمایت‌های این سازمان، یارانه خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه را بیشتر کرد.

تسهیل خرید تجهیزات آزمایشگاهی با یارانه حمایتی معاونت علمی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،‌ شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سال گذشته فراخوانی درباره ارائه یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی منتشر کرد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اعلام ادامه طرح در سال جاری، گفت: این طرح ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری از سال گذشته با توجه به استقبال مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی  و با هدف بهره‌مندی بیشتر آنها از حمایت‌های این سازمان، یارانه خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه را بیشتر کرد.

در این طرح مقرر شده است که یارانه مراکز دولتی عضو شبکه که جزو رتبه‌های یک تا صد در سال جاری بوده‌اند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک یا دو در نمایشگاه، مشمول افزایش ۱۵درصدی یارانه می‌شوند. همچنین بر اساس این طرح، مراکز دولتی عضو شبکه که در رتبه بالاتر از صد قرار گرفته‌اند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک و دو عرضه‌شده، از ۱۰درصد یارانه بیشتر بهره‌مند می‌شوند و مراکز خصوصی عضو شبکه هم که در صد رتبه اول شبکه آزمایشگاهی در سال جاری قرار دارند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک یا دو، ۲۰ درصد یارانه بیشتر تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند.

اسدی فرد با اشاره به ارائه این خدمات به بخش خصوصی هم، بیان کرد: مراکز خصوصی عضو شبکه که در رتبه‌های بالاتر از صد قرار دارند نیز برای خرید تجهیزات سطح یک و دو از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت، مشمول ۲۰ درصد یارانه بیشتر تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال می‌شوند.

به گفته وی، این طرح حمایتی منجر به  توسعه بازار می‌شود و می‌تواند در بازار محصولات دانش‌بنیان بدون ایجاد بار مالی جدید روی دوش بودجه عمومی کشور، تحولات قابل توجهی ایجاد کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول