اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 500 بسته غذایی و معیشتی توسط ستاد مردمی کرونای شهرستان ابهر

به همت ستاد مردمی کرونا شهرستان ابهر، گروه‌های جهادی، بسیج و خیرین 500 بسته غذایی در قالب طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

توزیع 500 بسته غذایی  و معیشتی توسط ستاد مردمی کرونای شهرستان ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در سطح منطقه ابهر در حال اجرا است، این طرح که یک طرح بسیجی و خیریّه محور بوده با همت گروه‌های جهادی، بسیجیان و خیرین در حال اجرا است.

طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در راستای گسترش فرهنگ نوع دوستی، توسعه فرهنگ انفاق و مصداق بارزی از همدلی و انسجام اسلامی مردمی است که به همت خیران در حال اجراست.

مسؤول کمیته مطالبات و پیشگیری ستاد کرونا شهرستان ابهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح مواسات کمک مومنانه در شهرستان ابهر خبر داد.

سید قاسم موسوی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد جهان اظهار کرد: بار دیگر در کشور ما خیران با ورود خود سعی در کاستن از تبعات احتمالی این بیماری در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی داشتند.

وی با بیان اینکه فعالان در ستاد مردمی مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونای شهرستان ابهر پس از شکل‌گیری و سیاست‌گذاری‌های انسان دوستانه با کمک و همراهی مسوؤلان در حوزه‌های پیشگیری، ضد عفونی، تهیه و توزیع ماسک رایگان، اطلاع‌رسانی و روشنگری‌های بهداشتی در سطح منطقه و به ویژه در بخش‌های روستایی اقدام می‌کند، ادامه داد: از همه مهم‌تر در کنار تمرکز بر روی حفظ سلامت مردم، توجه به معیشت نیازمندان را نیز از اولویت‌های اصلی گروه‌ جهادی خویش قرار داده است.

 موسوی با بیان اینکه در راستای تحقق دستورات مقام معظم رهبری و با هدف کمک به مستمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا، طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در سطح منطقه ابهر را مد نظر قرار داده است، ادامه داد: این طرح، یک طرح بسیجی و خیریّه محور بوده که همه نهاد‌ها و موسسات خیریه منطقه در اجرای آن مشارکت کردند.

 مسؤول کمیته مطالبات و پیشگیری ستاد کرونا شهرستان ابهر  با بیان اینکه در توزیع این اقلام و دیگر کمک های مردمی ، حریم خصوصی نیازمندان و کرامت انسانی آنان مدنظر قرار می‌گیرد، افزود: اقلام حمایتی تا امکان به صورت ناشناس و در خفا بین این خانوارها  توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای کاهش همپوشی فعالیت نهادهای خیری انجام می‌شود، عنوان کرد: 500 بسته غذایی شامل اقلام مختلف غذایی از جمله 10 کیلوگرم برنج، مرغ، گوشت، سویا، دستمال کاغذی و ... به مبلغ 250 هزار تومان تهیه شده است.

موسوی تاکید کرد: تهیه و توزیع این بسته‌ها تا پایان بیماری کرونا و کاهش فشار بر خانواده‌ها ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول