اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجیره گندم و آرد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران پس از شیوع ویروس کرونا، موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجیره گندم، آرد و نان به صورت کامل شده است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجیره گندم و آرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عباس ارشدی، امروز در نشست خبری رعایت پروتکل‌های بهداشتی نانوایان در دوران شیوع ویروس کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران بعد از شیوع ویروس کرونا، برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملزم شد، لذا طی این مدت در تمام عملیات‌های مربوط به تامین، ذخیره‌سازی و توزیع کالاهای اساسی از مبدا تا مقصد و ذخیره سازی پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق رعایت می‌شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس تمامی کامیون‌های حمل بار ضد عفونی می‌شوند و فاصله اجتماعی ماشین‌های حمل بار، در سیلوها هنگام بارگیری وتخلیه بار به صورت کامل انجام می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران گفت: زنجیره گندم، آرد و نان بر اساس رعایت اصول بهداشتی است و تمام موازین بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، رعایت می‌شود.

ارشدی افزود:‌ البته پس از اینکه آرد به نانوایی‌ها تحویل می‌شود در هنگام تبدیل آرد به نان و تحویل آن به مشتری باید یکسری پروتکل‌های بهداشتی از سوی نانوا و مشتری رعایت شود تا در مجموع نانی سالم به دست مصرف کننده برسد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول