اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تجلیل هنرمندان از کادر درمانی بیمارستان بقیةالله در هفته سلامت

رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ از برنامه ریزی برای حضور هنرمندان در بیمارستان بقیةالله خبر داد و گفت: این اتفاق خوب فردا قرار است با حضور 40 نفر از هنرمندان صورت بگیرد.

تجلیل هنرمندان  از کادر درمانی بیمارستان بقیةالله در هفته سلامت

«شهرام صمدی نیا» رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ ضمن بیان این مطلب به خبرنگار فارس گفت: ما یک برنامه ریزی به مناسبت هفته سلامت انجام دادیم که انشالا برای فردا حدود 40 نفر از هنرمندان تئاتر، سینما و فوتبالیست هنرمند در بیمارستان بقیةالله حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه این بازدید به منظور تجلیل از کادر درمانی و پزشکی بیمارستان صورت می گیرد، افزود: در این بازدید قرار است نشستی با دوستان بیمارستان در زمینه فعالیتشان در باره بیماری کرونا و تشریح آن داشته باشیم سپس با همراهی دوستان بازدیدی میدانی از مجموعه بیمارستان با تجلیل از کادر درمان صورت خواهیم داد.

صمدی نیا اظهار داشت: این تجلیل از کادر درمانی شامل اعطای بسته های فرهنگی و بهداشتی، هدایای ناقابل به انضمام اقلام بهداشتی خواهد بود. برای هر بخش درمان یک تاج گل درنظر  گرفته ایم ، تصمیم داشتیم شاخه گل اعطا کنیم اما به خاطر رعایت مسائل بهداشتی اینکار را نکردیم. برنامه با یک عکس یادگار و نوشتاری بر یک قاب مبنی بر #هنرمندان مدافع سلامت #هنرمندان/حامی سلامت و امضای هنرمندان و مدافعان سلامت به پایان خواهد رسید.

این مراسم فردا حول و حوش ساعت 10 صبح با حضور هنرمندانی چون امیریل ارجمند، علی مشهدی، سیدعلی صالحی، سیروس همتی، هدایت هاشمی، عباس جمشیدی، حسین یاریار، محمد نوازی، رضا بنفشه خواه، رامبد جوان، میلاد جباری مولانا، علی سیلیمانی و ... صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول