اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

در تامین نیازهای بیمارستان‌های قم مشکلی نداریم

استاندار قم با اشاره به اینکه از نخستین روزهای شیوع کرونا تامین نیازهای بیمارستانی مورد تاکید قرار داشت گفت: هیچ مشکلی در خصوص تامین نیازهای بیمارستان ها در قم نداشته‌ایم.

در تامین نیازهای بیمارستان‌های قم مشکلی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی، لباس و ماسک در شهرک صنعتی شکوهیه اظهار کرد: در مدییت بحران کرونا چند بحث مورد توجه بود که یکی از مهمترین ها تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمان بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر لباس بیمارستانی، ماسک، دستکش و پارچه لباس بیماستانی در شهرک صنعتی شکوهیه در حال تولید است بیان کرد: بخشی از واحدها در این زمینه از قبل فعال بودند و برخی نیز خط تولید خود را تغییر دادند.

استاندار قم با بیان اینکه در بازدید امروز مشکلات را بررسی کرده و در خصوص تامین مواد اولیه نیز پیگیری های لازم صورت گرفت افزود: با فعالیت این واحدها در سطح استان نیازهای بیمارستانی تامین شده و امیدواریم که پاسخ نیاز شهروندان نیز داده شود.

وی با اشاره به اینکه تولید گان بیمارستانی از نیاز استان بیشتر است و می‌توانیم به استان های دیگر هم ارسال کنیم افزود: در تامین اقلام بهداشتی بیمارستان‌ها از نخستین روزها تلاش کردیم تا کمبودی نداشته باشیم.

سرمست با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای بهره برداری از دو بیمارستان نیمه تمام در قم یادآور شد: در بیمارستان‌ها اعتبار خوبی از دولت تامین شد و خیرین نیز کمک خوبی داشتند و از نظر تامین نیازهای بیمارستان‌ها مشکل خاصی نداریم.

وی در خصوص بازگشایی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران گفت: بسته بودن اماکن مقدس بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا تا نیمه اردیبهشت تمدید شد و برای بعد از آن نیز در این ستاد تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/2258

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول