اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تمهیدات تنظیم بازاری در ماه رمضان/ ۱۸۰۰ تن کالای اساسی از روز شنبه توزیع می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان‌جنوبی گفت: در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان توزیع بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن انواع کالاهای اساسی در استان آغاز شده است.

تمهیدات تنظیم بازاری در ماه رمضان/ ۱۸۰۰ تن کالای اساسی از روز شنبه توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، الیاس جویبان درخصوص اقلام توزیعی در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ۴۹۰ تن برنج، ۴۹۰ تن شکر، ۴۹۰ تن روغن، ۱۵۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۵۰ تن گوشت مرغ منجمد در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شودئ.

وی با اشاره به قیمت کالای اساسی تنظیم بازار در استان گفت: قیمت هر کیلوگرم برنج هندی ۸۰۰۰ تومان، قیمت هر کیلوگرم شکر فله‌ای چهار هزار و ۷۰۰ تومان، شکر بسته‌بندی یک کیلوگرمی پنج هزار ۳۰۰ تومان، هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد ۴۲ هزار تومان، هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ۱۲ هزار تومان، روغن نباتی پنج کیلویی خالص با قیمت ۴۳ هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف‌کنندگان تعیین شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیش از ۴۰ مرکز توزیع اقلام اساسی در مرکز استان تعیین و با نصب بنر تنظیم بازار مشخص شدند، تبیین کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی، مراکز عمده فروش، فروشگاه‌های اینترنتی مجاز و هاپیر مارکت‌ها از جمله مراکز تعیین شده برای عرضه کالاهای اساسی در مرکز استان هستند و در شهرستان‌ها نیز مراکز عرضه از سوی ادارات صمت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جویبان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تحویل اقلام اساسی به برخی از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز استان، افزود: توصیه ما به هم استانی‌های عزیز این است که در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم خروج از خانه‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز اعلامی از سوی این سازمان خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: اقلام مورد نیاز مردم به‌میزان کافی در استان تأمین و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت که از مردم عزیز نیز درخواست می‌کنیم با رعایت دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به خرید اقلام مصرفی خود به‌میزان نیاز اقدام نمایند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان‌جنوبی در پایان اعلام کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور فاکتور و غیره را به سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی این سازمان گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول