اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع 9500 بسته بهداشتی بین بیماران خاص در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: 9 هزار و 500 بسته لوازم حفاظتی بهداشتی به ارزش 350 میلیون تومان در بین بیماران خاص استان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

توزیع 9500 بسته بهداشتی بین بیماران خاص  در کردستان

محمدباقر محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 9 هزار و 500 بسته لوازم حفاظتی بهداشتی به ارزش 350 میلیون تومان در بین بیماران خاص استان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

به گفته وی، بسته های اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی استان شامل ماسک و مواد ضدعفونی و ... بوده که با هدف توزیع در بین بیماران خاص استان اهداء شد.

محمدی افزود: با توجه به در معرض خطر بودن بیماران خاص استان شامل بیماران سرطانی، دیابتی، پیوندی، قلبی، هموفیلی و ...آسیب پذیری این قشر بیمار جامعه در مقابل کرونا، جمعیت هلال احمر بسته های حفاظتی پزشکی را به دانشگاه علوم پزشکی هدیه نمود تا در سطح بیماران  سطح استان توزیع کنند.

مدیرعامل هلال احمر کردستان ابراز امیدواری کرد که با فعالیتهای پیشگیرانه هلال احمر و سایر دستگاهها و با همت داوطلبان و خیرین و اقدامات داوطلبانه آنها در تهیه و تولید ماسک و سایل حفاظت شخصی و توزیع میان مردم بصورت رایگان  خطرات بیماری کرونا کاسته شده و به زودی شاهد جامعه ای بدون ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام/2330/71/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول