اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ترخیص آخرین بیمار کرونایی از نقاهتگاه شهید همت

با تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت، آخرین بیمار کرونایی بستری در نقاهتگاه شهید همت شهرستان اردکان ترخیص شد.

ترخیص آخرین بیمار کرونایی از نقاهتگاه شهید همت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، با تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت، امروز آخرین بیمار کرونایی بستری در نقاهتگاه شهید همت شهرستان اردکان بهبودیافته و باحال عمومی خوب ترخیص شده و به آغوش خانواده خویش بازگشت و این مرکز درمانی به‌صورت موقت تعطیل شد.

به گفته سرپرست نقاهتگاه شهید همت شهرستان اردکان، این نقاهتگاه باهدف مراقبت از بیماران بهبودیافته کرونایی پس از ترخیص از بیمارستان و قرنطینه آن‌ها تا بهبودی کامل، راه‌اندازی شده بود که در مدت فعالیت خود 42 نفر از بیماران کرونایی شامل 22 نفر زن و 20 نفر مرد را پذیرش کرده بود.

عادل افتخاری افزود: نقاهتگاه شهرستان اردکان با ظرفیت ۴۰ تخت و با محوریت فرمانداری و همکاری ارگان‌های مختلف مانند بیمارستان ضیایی، ناحیه مقاومت بسیج، شبکه بهداشت و درمان، آموزش‌وپرورش، شهرداری، گردان امام حسین (علیه‌السلام)، پادگان ولی‌عصر (عج)، صنایع و اداره ورزش و جوانان تجهیز و آماده شد.

وی اظهار داشت: بیماران ترخیص شده از بیمارستان که امکان سپری کردن دوره نقاهت در منزل برایشان فراهم نبود تا 14 روز در این مرکز قرنطینه بوده و خدمات مراقبت‌های پرستاری، دارویی، تغذیه‌ای و پیشگیری از انتقال بیماری به دیگران را دریافت می‌کردند.

سرپرست نقاهتگاه بیماران کرونایی شهرستان اردکان در پایان از زحمات خالصانه نیروهای بسیجی و گروه‌های جهادی که در جبهه مبارزه با ویروس کرونا درصحنه حضور داشتند قدردانی کرد و از مردم خواست تا همکاری خود را با کادر درمانی برای شکست کامل کرونا ادامه دهند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول