اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

ضبط برنامه سحرگاهی در امامزاده عبدالله (ع) آغاز شد+فیلم

با توجه به ادامه روند بسته بودن اماکن مدهبی در ماه میهمانی خدا، ضبط برنامه سحرگاهی ویژه ماه مبارک رمضان در امامزاده عبدالله (ع) شهرری بدون حضور مردم آغاز شد.

ضبط برنامه سحرگاهی در امامزاده عبدالله (ع) آغاز شد+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امسال با شیوع کرونا امکان تشرف به اماکن زیارتی هنوز وجود ندارد و مسؤولان دولتی بازگشایی این اماکن را به ویژه در ماه میهمانی خدا به عنوان دغدغه خود عنوان کرده‌اند، اما با این حال همچنان اماکن مذهبی و امامزاده‌ها که بر اساس گزارش‌های ستاد مبارزه با کرونا کمتر از یک درصد احتمال شیوع این ویروس در آنجا وجود دارد، بسته است و زائران نمی‌توانند در ماه مبارک رمضان نیز در اماکن مذهبی حضور یابند.

بر همین اساس، برنامه‌های متنوعی در آستان‌های مقدس در حال انجام و طراحی است تا زائران به صورت مجازی بتوانند به زیارت بپردازند. یکی از اقدامات برای ماه مبارک رمضان ضبط و پخش برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در امامزادگان است.

خادمان آستان امامزاده عبدالله (ع) شهرری با ضدعفونی فضای امامزاده، موقعیت را برای ضبط برنامه سحرگاهی آماده کردند. به طوری که در این آستان، ضبط برنامه سحرگاهی و مناجات خوانی برای ایام ماه مبارک رمضان آغاز شده است تا روزه‌داران در این ایام بتوانند از طریق رسانه ملی به زیارت مجازی آستان امامزاده عبدالله(ع) پرداخته و دعاهای ماه رمضان به ویژه سحر را که در آستان شیخ صدوق با صدای مداحان و اساتید قرائت می‌شود، زمزمه کنند.

در ادامه فیلم‌هایی از ضبط برنامه مناجات‌خوانی ویژه ماه مبارک رمضان در امامزاده عبدالله (ع) شهرری را بدون حضور جمعیت با صدای محمدرضا غلامرضا زاده و احمد زین العادین مشاهده می‌کنید؛

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول