اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توزیع40 هزار بسته معیشتی توسط سپاه آذربایجان‌شرقی و خیران

مسوول بسیج سازندگی سپاه عاشورا از توزیع 40 هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان و خیران و نیکوکاران خبر داد.

توزیع40 هزار بسته معیشتی توسط سپاه آذربایجان‌شرقی و خیران

محمد اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت:  در آستانه ماه مبارک رمضان و به همت بسیجیان و خیران استان 40 هزار بسته معیشتی فردا پنجشنبه توزیع می‌شود.

وی افزود: برنامه محوری رزمایش کمک مومنانه از ساعت 17 در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود و همزمان با این مراسم در شهرستان‌های استان نیز رزمایش کمک مومنانه انجام می‌شود.

اسکندری گفت: فردا مرحله اول رزمایش کمک مومنانه است و مرحله دوم نیز در شب میلاد کریم اهل بیت (ع)  امام حسن (ع) برگزار می‌شود. 

مسوول بسیج سازندگی سپاه عاشورا،  خاطرنشان کرد: قبل از این و در هفته‌های گذشته بیش از 52 هزار بسته معیشتی توسط سپاه عاشورا در مناطق محروم استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: امروز وقتی به کلمه «بسیج» می‌رسیم، خاطراتی از حضور بسیجیان در دفاع مقدس، مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده، مبارزه با فلج اطفال و... در ذهن‌ها تداعی می‌شود؛ زیرا در تمام این عرصه‌ها بسیج با عزت و اقتدار برای اجرای فرمان امام راحل و رهبر عزیز به صحنه آمده و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اسکندری ادامه داد: این اقدام ارزشی و انقلابی مردم برای خدمت‌رسانی در هیچ جای دنیا وجود ندارد. نحوه حضور جوانان، گروه‌های جهادی و خیران برای مقابله با ویروس کرونا و آن جلوه‌های ایثار که در بیمارستان‌ها رقم خورده و آن عشق ویژه‌ای که به این خدمت جهادگران سلامت در جای جای استان آذربایجان‌شرقی و کشور ابراز می‌شود، ویژگی‌ای است که نمونه آن را در هیچ جای دنیا نمی‌توان مشاهده کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول