اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

شهربانو منصوریان: سال98 بهترین سال زندگی‌ام بود/ از شهرتم برای کمک به مردم استفاده می‌کنم

ملی پوش ووشوی بانوان کشورمان گفت: به همراه خواهرم در رقابتهای قهرمانی جهان دو مدال طلا را برای ایران به دست آوردیم و سال98 از لحاظ ورزشی یکی از بهترین سال زندگی‌ام بود.

شهربانو منصوریان: سال98 بهترین سال زندگی‌ام بود/ از شهرتم برای کمک به مردم استفاده می‌کنم

شهربانو منصوریان در گفت و گو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص در این روزهای کرونایی به چه کاری مشغول است، اظهار داشت: بعد از اینکه مشکل کرونا پیش آمد، فعالیت در باشگاه و ورزش حرفه ای کنسل شده و هیچ درآمد و حقوق ثابتی نداریم. در حال حاضر نیز اکثر اوقات خود را با پسرم می‌گذارنم. چاره ای نیست باید با این بیماری کنار بیاییم و با مراعات این مشکل را نیز سپری کنیم. 

قهرمان آسیا و جهان با اشاره به تفاوت های تمرین خانه با باشگاه، عنوان کرد: شرایط تمرینی خانه با اردو فرق‌های زیادی دارد. دو ساعت تمرین مستمر خیلی بهتر از هر جای دیگر است. وقتی در خانه تمرین می‌کنی، بچه صدایت می زند، مهمان می‌آید یا اتفاق دیگر می افتد که تمرین را باید قطع کنید. در محیط باشگاه تمرین کنیم، انگیزه تاثیرگذار است.

ملی پوش وزن 70- کیلوگرم ووشوی بانوان در خصوص اینکه در کارهای خیریه نیز حضور داشت، گفت: با بروز این بیماری در سراسر کشور سعی کردم به نوبه خودم به اقشار ضعیف و کم درآمد کمک کنم. روزهای آخر سال 98 با یاری و همراهی همسرم برخی از اقلام و مایحتاج ضروری را تهیه کردیم و به دست نیازمندان رساندیم. از صفحه مجازی و شهرتم در ورزش استفاده می‌کنم تا بتوانم کمکی به مردم بکنم.

 

قهرمان جهان در خصوص عملکرد ورزشی در سال 98 و برنامه اش برای سال 99، تاکید کرد: 98 از لحاظ ورزشی یکی از بهترین سال های زندگی‌ام بود. به همراه خواهرم الهه در رقابتهای قهرمانی جهان به میزبانی چین توانستیم دو مدال طلا را برای ایران به دست بیاوریم. برای سال 99 هم با وجود بیماری کرونا هیچ برنامه ریزی ندارم ولی تصمیم گرفته بودم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم و یک مدال خوشرنگ دیگر بگیرم. 

منصوریان در خصوص اینکه در بخش بانوان رکورددار مدال است، خاطرنشان کرد: تنها بانوی دنیا هستم که 5 مدال طلای قهرمانی جهان، 3 طلای آسیا، 4 طلای جام جهانی و نقره بازی‌های آسیایی را دارم. از این نظر رکورد بسیار ارزشمندی را از خود بجای گذاشته ام. مدال طلای 2019 جهان را به پسرم تقدیم کردم چون تازه به دنیا آمده بود و آن موقع سه ماهش بود و زیاد در کنارش نبودم.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون ووشو نیز گفت: رئیس جدید فدراسیون باید برنامه و تدارک خوبی برای آینده ووشو کشور داشته  باشد و برای آماده‌سازی در مسابقات، اردوها را بیشتر کند تا ملی پوشان در رقابتهای بین المللی بهتر نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول