اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

رئیس مجلس ملی پاکستان: به تلاش‌ برای رفع تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهیم

رئیس مجلس ملی پاکستان در پاسخ به نامه سفیر ایران اعلام کرد که اسلام‌آباد به تلاش‌ها برای رفع تحریم‌ها علیه ایران به ویژه در شرایط مبارزه با ویروس کرونا ادامه می‌دهد.

رئیس مجلس ملی پاکستان: به تلاش‌ برای رفع تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌دهیم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «اسد قیصر» رئیس مجلس ملی پاکستان امروز (چهارشنبه) به نامه «سید محمدعلی حسینی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد پاسخ داد.

وی در این نامه با ملت و دولت ایران در پی شیوع ویروس کرونا ابراز همدردی و اعلام همبستگی کرد.

سفیر ایران در نامه‌ای به رئیس مجلس ملی پاکستان با اشاره به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس کرونا (کووید-۱۹)، تحریم‌های غیرانسانی آمریکا علیه ملت ایران را تقبیح و جنایت علیه بشریت خوانده و از جامعه بین‌الملل و مقامات پاکستانی خواسته تا در جهت رفع این تحریم‌ها تلاش کنند.

رئیس مجلس ملی پاکستان در این نامه عنوان کرده است: در این ایام چالش برانگیز ناشی از شیوع بیماری همه گیر کرونا ما حمایت و همبستگی صمیمانه خود را با شما و مردم جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنیم‌ و نسبت به از دست رفتن جان‌های انسانی در ایران و پیامدهای ویروس کرونا بر زندگی مردم غمگین هستیم. 

اسد قیصر در این نامه خاطرنشان کرده است: اسلام‌آباد کاملاً از تاثیر رژیم تحریم‌های آمریکا علیه کشور برادر جمهوری اسلامی ایران در برخورد با کرونا به عنوان چالش جهانی بهداشت آگاه است و به همین دلیل «عمران خان» نخست وزیر پاکستان با صدای رسا پیامدهای تحریم‌های ضدایرانی را برجسته کرد و از آمریکا خواست تا نسبت به لغو این تحریم‌ها اقدام کند. 

وی افزوده است: اخیراً نامه‌ای برای نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ارسال کرده و طی آن بر لزوم لغو تحریم‌های ایران تأکید کرده‌ام.

اسد قیصر در این نامه خطاب به سفیر ایران نوشته است: اکنون نیز تاکید می‌کنیم که ما به این تلاش‌ها ادامه خواهیم داد. 

رئیس مجلس ملی پاکستان از سفیر جمهوری اسلامی ایران درخواست کرده تا ارادت و احترام خود را به دولت و ملت ایران از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی منتقل کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول