اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کمک 14 میلیارد تومانی مردم قم به ایتام و فرزندان محسنین

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: مردم استان در سال گذشته 14 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک به ایتام و فرزندان محسنین در استان قم داشتند.

کمک 14 میلیارد تومانی مردم قم به ایتام و فرزندان محسنین

حسین قره داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کمک‌های مردم استان قم به ایتام و فرزندان محسنین استان اظهار کرد: مردم استان در سال گذشته 14 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک به ایتام و فرزندان محسنین در استان قم داشتند که نسبت به سال 1397 حدود 21 درصد رشد را در این زمینه شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همه کمک‌های مردم استان قم به ایتام و فرزندان محسنین در سال گذشته به صورت نقد نبوده است، 11 میلیارد و پانصد میلیون تومان از این کمک‌ها به صورت نقد به حساب‌های ایتام و فرزندان محسنین استان واریز شد، بقیه کمک‌ها =هم به صورت غیرنقدی در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: 21 هزار و 234 نفر در پایان سال گذشته حامی ایتام و فرزندان محسنین در استان بودند و در سال 1398 حدود 6 هزار و 500 حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان قم جذب شدند که موجب افزایش کمک‌ها به این گروه از مددجویان کمیته امداد شد.

قره داغی با اشاره به میانگین کمک‌ها به ایتام و فرزندان محسنین در استان قم اظهار کرد: در پایان سال گذشته سرانه کمک ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین به 132 هزار تومان و سرانه کمک ماهیانه دریافتی ایتام به 420 هزار تومان رسید، استان قم در زمینه میانگین کمک‌های نقدی به این گروه از مددجویان کمیته امداد رتبه سوم را در کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته سعی کردیم که حامیان را به کمک بیشتر به فرزندان محسنین در استان قم ترغیب کنیم، این اقدام نتیجه بخش بود و رشد کمک‌های حامیان را به فرزندان محسنین در استان در سال 1398 شاهد بودیم و رتبه استان در سال گذشته در سرانه کمک ماهیانه حامیان به فرزندان محسنین در کشور ارتقا یافت.

انتهای پیام/78004/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول