اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بخشش کرایه 2 ماهه 60 واحد تجاری در مجتمع نور زنجان+فیلم

مالک مجتمع تجاری و رفاهی زنجان در راستای کمک به معیشت مستاجران خود کرایه دو ماه اسفند 98 و فروردین 99 را بخشید.

بخشش کرایه 2 ماهه 60 واحد تجاری در مجتمع نور زنجان+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مردم ایران در طول تاریخ نشان داده‌اند که همیشه و در همه پشت هم هستند و این امر در لحظات سخت و دشوار مستحکم‌تر می‌شود اقدامی که شاید نمونه آن کمتر در کشورهای جهان دیده شود.

اما این روزها و در روزگار کرونایی حس و حال همدلی ملت ایران در روزگار کرونایی رنگ و بو و شکل متفاوتی به خود گرفته و هر کس به هر طریقی که می‌خواهد و توانایی انجام آن را دارد از خود همدلی و همراهی نشان می‌دهد تا بتواندکاری برای هم وطنان خود انجام دهد.

در این روزها مالکان پاساژ نور زنجان در اقدامی انسان‌دوستان و خیر اقدام به بخشش دو ماه کرایه 60 مغازه‌ خود برای ماه اسفند 98 و فروردین 99 کرده‌اند که حدود 70 میلیون تومان در ماه است.

همچنین مالکان اصلی پاساژ نور در نامه‌ای به خریداران واحدهای خود که واحدهای خود را اجاره  داده‌ بودند خواستند تا در راستای کمک به مستاجران کرایه‌های ماه‌های اسفند 98 و فروردین 99 را ببخشند که آنها نیز در این امر خیر مشارکت کردند.

مالکان این مجتمع اقدام خود را در راستای کمک به کاسبان و مستاجران و الگو شدن به سایر مجتمع‌ها و واحدها برای تبعیت از این حرکت و کمک به مستاجران در شرایط سخت اقتصادی دوران کرونا اعلام کرده‌اند.

مجتمع تجاری و تفریحی نور زنجان در چهارراه صدر جهان زنجان واقع شده و مشتمل بر 210 واحد با کاربری‌های مختلف شامل دو طبقه مختص طلا و جواهر و بقیه واحدها شامل مشاغل لولکس از جمله کیف و کفش موبایل و...  است.

انتهای پیام/73002/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول