اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

از نهضت امام(ره) تا نهضت همدلی

در شرایط دشوار اقتصادی شور ملی و دینی در نهضت همدلی بناست کاری کند کارستان و در این صحنه‌ جهاد انشاالله بدنه دانشگاهیان کشور، اساتید و تشکل‌های دانشجویی مانند قبل پیشرو و پیش‌قدم خواهند بود.

از نهضت امام(ره) تا نهضت همدلی

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: اگر در میانه‌ پنجه افکندن هم‌زمان با کرونا و تحریم، وضعمان از بسیاری از کشور های توسعه‌یافته بهتر است، نه از باب امکانات بهتر ما و... است بلکه از مسیر در صحنه‌بودن و در ‌میدان‌ ماندن مردم و کادر پزشکی و نیروهای مسلح و گروه‌های جهادی دانشجویی و طلاب و... است و حالا این فرهنگ قرار است بار دیگر و در صحنه دیگری حماسه‌آفرینی کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در این باره نوشت: در جای جای تاریخ این کشور هر کجا مردم حضور داشته اند بزرگترین بحران‌ها و سخت‌ترین دشمنان تسلیم شده اند؛ از غول استبداد پهلوی تا دیو استکبار بعثی، جز با نقش آفرینی مردم، مقهور و مغلوب نشده اند. امروزه، کرونا؛ این بلای جهانی شده هم به همین سیاق به اذن خدا شکست خواهد خورد.

اگر در میانه‌ پنجه افکندن هم‌زمان با کرونا و تحریم، وضعمان از بسیاری از کشور های توسعه‌یافته بهتر است، نه از باب امکانات بهتر ما و... است بلکه از مسیر در صحنه‌بودن و در ‌میدان‌ ماندن مردم و کادر پزشکی و نیروهای مسلح و گروه‌های جهادی دانشجویی و طلاب و... است و حالا این فرهنگ قرار است بار دیگر و در صحنه دیگری حماسه‌آفرینی کند.

در شرایط دشوار اقتصادی که برای برخی هم‌میهنانمان به واسطه کرونا پیش آمده، این شور ملی و دینی در نهضت همدلی بناست دوباره کاری کند کارستان؛ و با هماهنگی و انسجام شبکه‌ای همه‌ جهادگران در سطح کشور، آلام مستضعفان_که ولی نعمت این انقلابند_ را کاهش دهند.

و در این صحنه‌ جهاد انشاالله بدنه دانشگاهیان کشور، اساتید و تشکل‌های دانشجویی مانند قبل پیشرو و پیش‌قدم خواهند بود.

#به_مدد_الهی_کرونا_را_شکست_میدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول