اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تامین و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در فارس به عنوان چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور بدون وقفه در حال انجام است.

فارس چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس،  امیر بنی کریمی در بازدید استاندار فارس از تاسیسات انبار نفت شهید تندگویان شیراز اظهار داشت: ۴۰ درصد از فرآورده‌های مورد نیاز استان از طریق پالایشگاه شیراز تامین و مابقی سوخت مورد نیاز استان از طریق نفتکش‌های جاده پیما و از استان‌های همجوار تامین و توزیع می‌شود.

وی افزایش ذخیره سازی انبار نفت شهید تندگویان و اتصال و استفاده از ظرفیت خطوط ریلی استان برای حمل انواع فرآورده را از طرح های این شرکت در سال جهش تولید دانست.

بنی کریمی اعلام کرد: گند زدایی و ضد عفونی نفتکش‌ها در بدو ورود به انبار، تب سنجی رانندگان نفتکش و کارکنان، ضدعفونی مداوم جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی ان جی استان با همکاری مالکان جایگاه‌ها و فراهم آوردن زیر ساخت‌های مورد نیاز برای پرداخت الکترونیکی بهای سوخت از جمله اقدامات این شرکت برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا است.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس نیز گفت: ساخت پالایشگاه دوم در شیراز، اتصال انبار نفت به خطوط ریلی و افزایش ذخیره سازی انبار نفت شهید تندگویان از اولویت‌های مهم استان در بخش انرژی است.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول