اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استیضاح شهردار یاسوج و ده‌ها سوال/از حرف‌های عجیب تا رفتارهای بی‌سابقه

جلسه استیضاح شهردار یاسوج برگزار شد مقدم در جایگاه خود ابقا شد اما آن چه که باقی ماند برخی رفتارها و گفتارهای عجیب و بی‌سابقه بود که عبرت‌آموز است.

استیضاح شهردار یاسوج و ده‌ها سوال/از حرف‌های عجیب تا رفتارهای بی‌سابقه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج جلسه استیضاح شهردار یاسوج برگزار شد و نستهن مقدم که از سوی 4 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج مورد استیضاح و سوال قرار گرفته بود توانست همچنان با رای اعضای شورای شهر یاسوج شهردار مرکز استان بماند.

اما در این بین برای مردم شهر یاسوج این جلسه استیضاح یک حسن هم داشت به عبارتی نعمت بود اینکه مردم در دوره‌های بعد با شناخت بیشتر از نامزدهای انتخابات شوراها پای صندوق رای خواهند رفت.

 

در جلسه استیضاح شهردار یاسوج مشهود بود که بسیاری از موافقت‌ها و مخالفت‌ها از روی حب و بغض است و مهم‌تر این که به قول مخالفین شهردار اگر کار آن چنانی در شهر صورت نمی‌گیرد به اذعان خودشان مهم‌ترین دلیل عدم همراهی برخی اعضای شورا با شهردار است.

وقتی در پایان نشست استیضاح این گونه اعلام می‌شود که باید از این پس موافقان شهردار و خود شهردار پاسخگوی عملکرد خود باشند به معنای آن است که نیم بیشتری از اعضای شورای شهر با شهردار و مجموعه نهاد خدمات‌رسان شهری در بزرگترین شهر استان و مرکز کهگیلویه و بویراحمد همراهی نخواهند داشت که جای سوال و تعجب است.

در جلسه استیضاح شهردار یاسوج به وضوح مشاهده شد که موافقین و مخالفین برای نشاندن یکدیگر سر جای خود به هر عمل و هر گفتاری متوسل می‌شوند آن‌ها حتی در روز جلسه استیضاح به خبرنگاران هم رحم نکردند و آن‌ها را سپر تیرهای زهراگین خود قرار دادند.

در آن جلسه حتی برخی اعضای شورای شهر برای اولین بار افرادی را به عنوان خبرنگار وارد جلسه کردند و مهر خبرنگاری بر پیشانی آن‌ها چسباندند که تاکنون هیچ فعالیت رسانه‌ای در استان نداشته‌اند.

حرف‌ها و رفتارهای عجیب و غریب آن‌ها به همین جا ختم نشد و حتی موجودیت یکدیگر و شان و جایگاه خودشان را هم زیر سوال بردند رئیس جلسه به جای اداره جلسه استیضاح نقش مدیریتی خود را فراموش کرده بود و در دسته بندی موافق و مخالف ایفای نقش می‌کرد.

آن دیگری جایگاه رئیس جلسه را زیر سوال می‌برد و ده‌ها رفتار و گفتار دیگر که شاید در هیچ کجای کشور مسبوق به سابقه نباشد هر چند شنیده‌ایم که جلسات شوراها با تنش بوده اما تنش‌های غرض ورزانه و حرف‌های پیش پا افتاده و اعتراضات این چنینی شاید در هیچ کجای دیگر از کشور سابقه نداشته نباشد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول