اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مالکین خرم‌دره و ایجرود اجاره‌بهای مهدهای کودک بهزیستی را بخشیدند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از بخشش کل اجاره بهای مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی در شهرستان‌های خرم‌دره و ایجرود خبر داد و گفت: این امر خیر در پی برگزاری پویش همدلی شکل گرفته و یکی از راه‌های ادامه فعالیت مهدهای کودک است که بدلیل شیوع ویروس کووید 19 تعطیل شده و متضرر شده‌اند.

مالکین خرم‌دره و ایجرود اجاره‌بهای مهدهای کودک بهزیستی را بخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با تقدیر از خیرین و مالکین مهدهای کودک اظهار کرد: زنجان استان کریمان و پایتخت شور و شعور حسینی است که جلوه‌های زیبایی از بخشش و یاری را سالانه در ماه مبارک رمضان و ایام سوگواری سالار شهیدان به نمایش می‌گذارد و اینک خیرین می‌توانند در بقا و ادامه کار مهدهای کودک و یاری به کودکان زنجانی نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به فعالیت 159 مهدکودک در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 90 باب مهد کودک استان استیجاری هستند که با ابلاغ مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و تعطیلی مهد‌های کودک از ابتدای اسفند سال گذشته تا کنون تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 35 باب مهد کودک از بخشش یا تخفیفات اجاره بها توسط مالکان به ارزش نزدیک به 25 میلیون تومان بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: بعد از برگزاری پویش همدلی، از 32 مهد کودک استیجاری در شهرستان زنجان 9 باب، در شهرستان طارم 10 باب و ابهر از هشت مهد کودک استیجاری دو باب تاکنون از تخفیفات مالکان بهره‌مند شده و در شهرستان خدابنده نیز از 32 مهد کودک استیجاری 14 مالک اجاره بها ء خود را بخشیده‌اند و شهرستان ماهنشان و سلطانیه نیز فاقد مهد کودک استیجاری هستند و در حال حاضر این پویش ادامه دارد.

مدیر کل بهزیستی افزود: با توجه به اینکه مهد‌های کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت هستند که خصوصی اداره می‌شوند و به این مراکز یارانه تعلق نمی‌گیرد؛ مدیران و مربیان  این مراکز با آسیب جدی روبه‌رو شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی استان، به منظور قدردانی از این اقدام ارزشمند مالکان مهدهای کودک،  بعد از شکست کرونا با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد کرد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول