اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

افشاگری جنجالی مدیربرنامه کاکا ؛ ستاره برزیلی قصد ترک میلان را نداشت

مدیربرنامه کاکا از عدم علاقه ستاره برزیلی به ترک میلان و رسیدن به رئال مادرید گفت.

افشاگری جنجالی مدیربرنامه کاکا ؛ ستاره برزیلی قصد ترک میلان را نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس، در سالروز تولد 38 سالگی کاکا، مدیربرنامه او به نام گائتانو پائولیلو افشا کرد که ستاره برزیلی در سال 2009 قصد ترک میلان را نداشته و راضی به انتقال به رئال مادرید نبوده است.

وی مدعی شده که باشگاه میلان گرچه نمی خواسته که ستاره خود را از دست بدهد ولی مجبور بوده به علت شرایط بد اقتصادی وی را بفروشد.

پائولیلو در مصاحبه با میلان نیوز گفت: به شما حقیقت را می گویم کاکا قصد ترک میلان را نداشت. او در میلان شرایط خوبی داشت. هم خودش و هم خانواده اش ولی باشگاه او را در معرض فروش قرار داد و در آن زمان رئال مادرید یک راه حال فوق العاده بود.

وی ادامه داد: آدریانو گالیانی نیز قصد فروش کاکا را نداشت ولی همه چیز به او وابسته نبود.

مدیربرنامه کاکا گفت: درست است، رئال مادرید همیشه رئال مادرید است. ما در خصوص تیمی بی اهمیت حرف نمی زنیم ولی چیزی که او در اسپانیا بدست آورد قابل قیاس با میلان ایتالیا نبود.

به نقل از مارکای اسپانیا، رئال مادرید پیش از سال 2009 نیز بارها برای خرید کاکا از میلان تلاش کرده بود.

پائولیلو اظهار داشت: هر سال رئال مادرید برای خرید کاکا تلاش می کرد. یک بار مدیران ورزشی رئال که در آن زمان بالدینی و میاتوویچ بودند به خانه من آمدند و پدر کاکا دیدار کردند.  

وی ادامه داد: کاکا نمی خواست میلان را ترک کند. یادم هست پس از آخرین بازی برای میلان در سال 2009 برای بازگشت به برزیل تنها یک کیف کوچک برداشت. او را در فرودگاه مالپنسای میلان دیدم و به من گفت که وقتی برگشتم تو را در اینجا می بینم. این اتفاق ولی رخ نداد و باشگاه میلان با اجبار وی را به رئال مادرید فروخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول