اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار شورای امنیت ملی عراق درباره سوءاستفاده داعش از بحران کرونا

شورای امنیت ملی عراق درباره تلاش‌های داعش برای سوء استفاده از شرایط کنونی مبارزه با شیوع ویروس کرونا به منظور اجرای عملیات‌های تروریستی هشدار داد.

هشدار شورای امنیت ملی عراق درباره سوءاستفاده داعش از بحران کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شورای امنیت ملی عراق به ریاست «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر پیشبرد امور و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور برای بررسی بحران کرونا و اوضاع امنیتی کشور روز چهارشنبه (دیروز) تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور وزرای دارایی، کشور، دفاع، دادگستری و تعدادی از مسئولان نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی برگزار شد، آخرین تحولات امنیتی و تلاش‌‌های نیروهای مسلح برای مقابله با بقایای داعش بررسی شد.

طبق گزارش وبگاه «المعلومه»، بنابر اعلام دفتر رسانه‌ای نخست‌وزیر عراق، عبدالمهدی در این جلسه گفت که عراق در وضعیت بهداشتی خوبی قرار دارد و از نظر کاهش شمار ابتلا به ویروس کرونا، جلوتر از بسیاری از کشورهای جهان است.

او روحیه همکاری، وحدت ملی و انسجام بین دستگاه‌های دولتی و شهروندان را ستود و خواستار حفظ این دستآوردها و نتایج و اقدام برای گسترش امنیت و ثبات و اجرای قانون و حمایت از منافع شهروندان شد.

فرمانده کل نیروهای مسلح با اشاره به مبارزه با شیوع ویروس کرونا و اعلام مقررات منع آمد و شد و توقف فعالیت‌های اقتصادی، خواستار تسهیل تردد شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بازگشایی راه‌ها و حمایت از منافع شهروندان و کسب و کار آن‌ها و به طور کل فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در کشور شد.

عبدالمهدی همچنین درباره تلاش‌های داعش هشدار داد و خواستار تدوین برنامه‌های لازم برای تعقیب بقایای داعش و عدم فرصت‌دهی به آن‌ها برای سوء استفاده از شرایط سرگرم شدن نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی به مبارزه با ویروس کرونا، شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول