اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از 71 میلیون ریال اسکناس جعلی در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف 71 میلیون و 500 هزار ریال چک پول جعلی در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد

بیش از 71 میلیون ریال اسکناس جعلی در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 مرکزی کرمانشاه حین گشت‌زنی در خیابان گمرک بودند که رفتار شک‌برانگیز آن‌ها توجهشان را به خود جلب کرد.

وی ادامه داد: این 2 عابر پیاده که هر کدام بسته‌های مشکی را حمل می‌کردند با دیدن خودروی گشت پلیس مسیر خود را ناگهان به سمت کوچه‌های فرعی تغییر داده و قصد فرار داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران با مشاهده این صحنه به تعقیب آن‌ها پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به دستگیری هر دو نفر شده و نسبت به بازرسی‌های لازم را اقدام کردند.

جاویدان افزود: در این بازرسی 700 برگ اسکناس 100 هزار ریالی به همراه سه برگ اسکناس 500 هزار ریال تقلبی جمعا به مبلغ 71 میلیون و 500 هزار ریال کشف شد.

وی از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد با جرائم اقتصادی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس در سال‌جاری خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول