اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تبعات اقتصادی بیماری کرونا در قم احصا شود

استاندار قم گفت: برای جهش تولید در استان نیاز است که تبعات اقتصادی بیماری کرونا در قم احصا شود.

تبعات اقتصادی بیماری کرونا در قم احصا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به برنامه‌های اقتصادی استان قم اظهار کرد: همزمان با مبارزه با بیماری کرونا در استان، اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در این استان پیگیری می‌شود، البته برای جهش تولید در استان قم نیاز است که تبعات اقتصادی بیماری کرونا در استان احصا شود.

وی ادامه داد: به دستگاه‌های اجرایی استان قم ماموریت دادم که تبعات اقتصادی بیماری کرونا را در استان ارزیابی کنند و شاهد برگزاری جلسات متعددی در این خصوص در قم بودیم و پیشنهادات متعددی برای جبران وضعیت پیش آمده از سوی دستگاه‌های اجرایی استان ارائه شد.

استاندار قم افزود: افزایش سقف تولید و میزان ارائه خدمات از جمله برنامه‌های جهش تولید در استان است و به دنبال بررسی این برنامه‌ها و ارائه آن‌ها به معاونت اقتصادی ریاست جمهوری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌هایی که به کسبه، اصناف و دیگران در سایه ویروس کرونا وارد شد را باید جبران کنیم تا جهش تولید را در استان قم در سال جاری شاهد باشیم.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول