اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احتمال ارتباط داشتن جهش مبتلایان به کرونا با بازار ماهی‌فروشان بندرعباس

با تداوم تعطیلی بازار ماهی فروشان بندرعباس که از 4 روز پیش به این سو صورت گرفته است و دلیل از سوی رئیس سازمان میادین شهرداری بندرعباس ضدعفونی اصولی این بازار عنوان شد و سخنان شب گذشته دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مبنی بر ابتلای شمار زیادی از موارد مثبت شده دیروز از یک منطقه، این احتمال تقویت شده که موارد مثبت جدید ارتباطی با بازار ماهی فروشان بندرعباس دارند.

احتمال ارتباط داشتن جهش مبتلایان به کرونا با بازار ماهی‌فروشان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با تداوم تعطیلی بازار ماهی فروشان بندرعباس که از 4 روز پیش به این سو صورت گرفته است و دلیل از سوی رئیس سازمان میادین شهرداری بندرعباس ضدعفونی اصولی این بازار عنوان شد و سخنان شب گذشته دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مبنی بر ابتلای شمار زیادی از موارد مثبت شده دیروز از یک منطقه، این احتمال تقویت شده که موارد مثبت جدید ارتباطی با بازار ماهی فروشان بندرعباس دارند.

از سوی دیگر روز گذشته تست کرونای ۳۶ نفر در هرمزگان مثبت اعلام شد که ۳۲ نفر از آنان از بندرعباس بودند که به گفته دکتر فرشیدی، ۲۹ نفر از مبتلایان از یک منطقه هستند!

این که مردم بدانند که کدام منطقه شهر آلوده است و از تردد به آن خودداری کرده و ملاحضات بهداشتی در این زمینه را جدی بگیرند، یک ضرورت مهم و یک عامل جدی برای مهار بیماری کرونا است.

هنوز از تصمیم بازگشایی پاساژها و بازارها در بندرعباس 3 روز نگذشته که شاهد رکوردشکنی شناسایی مبتلایان به کرونا در این شهر هستیم و احتمال تشدید این وضعیت با عدم رعایت فاصله مناسب بهداشتی از یکدیگر بخصوص در بازارها و مراکز خرید در سطح شهر بندرعباس که براحتی قابل مشاهده است، وجود دارد.

انتهای پیام/3264/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول