اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اسلام سانسور شده حسن آقامیری

واژه اسلام رحمانی که اولین بار توسط کدیور به کار برده شد، نشأت گرفته از لیبرالیسم است و چون تفکری خدایی نیست، سلیقه ای محسوب شده و در راستای تحقق ارزشها و اهداف جریانهایی خاص در حال انتشار است.

اسلام سانسور شده حسن آقامیری

خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ مرضیه افشارنیا، دبیر فرهنگی اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی: بشریت با وجود تجربه کردن تمامی مکاتب، مسلک ها و نحله ها، احساس آرامش نمی کند.  مکاتب غیراللهی با دنبال کردن اهدافی پلید، باطنا در پی فراهم نمودن آسایش برای انسانها نبوده‌اند
مکاتب اللهی نیز با وجود تحریف های معاندین از مسیر حقیقی خود فاصله گرفته و در راه رسیدن به آرمان آرامش موفق نبوده‌اند.

حدیث افتراق که به پیامبر اکرم (ص) منسوب است دلیلی بر این مدعاست؛ حضرت فرمودند دین اسلام پس از من به ۷۳ فرقه، دین مسیح پس از پیامبرشان به ۷۲ فرقه و یهود پس از حضرت موسی به ۷۱ فرقه منشعب شده اند که از هر کدام تنها ۱ دسته نجات یافته و رستگار شده و مابقی در وادی گمراهی و هلاکت و از اهل جهنم خواهند بود.

دور شدن از مسیر حق، بشر را با چالش های بسیار مواجه کرد مانند فقر، فحشا، گناه، شکاف طبقاتی، بی عدالتی، نا امنی و...

پس از گذر از تمامی اینها، انسان متوجه شد اصلاح امور بر روی زمین از توان خویش ساقط است و نیازمند موعودی اللهی است. تا جایی که در جریان کرونا مشاهده می کنیم تمام جهانیان اعم از مسلمین و غیر مسلمین برای ظهور منجی دست به دعا برداشته اند.

در چنین شرایطی شیعیان طلایه دار منجی طلبان هستند که با غفلت ایشان ممکن است زمان ظهور به تعویق بیفتد.

لازم به ذکر است فرمایش علما من جمله حضرت آیت الله بهجت (ره) باید زنگ اخطاری برای همه‌ ما باشد که فرمودند: شیعه بارها تا آستانه‌ ظهور رفت اما با اشباهات خویش، به ظهور نرسید و الان مجددا به لطف خداوند در آستانه ظهور قرار گرفته است.

با خودسازی و جلوگیری از تغافل در عصر رسانه و فضای مجازی، آماده نمودن جامعه و دعا برای امر فرج می توان ظهور یگانه منجی عالم بشریت را به نظاره نشست.

* اسلام رحمانی حسن آقامیری!

روش دینداری بی دین باعث شده تا اسلامی هایلایت و تقطیع شده به مخاطب عرضه گردد. خداوند متعال هم ارحم الراحمین است و هم اشدالمعاقبین، هم داری بهشت و هم دارای جهنم است. در اسلام رحمانی سانسور شده حسن آقامیری تنها بُعد رحمانیت و بخشش خداوند به منصه ظهور رسیده است.

واژه اسلام رحمانی که اولین بار توسط کدیور به کار برده شد، نشئت گرفته از لیبرالیسم است و چون تفکری خدایی نیست، سلیقه ای محسوب شده و در راستای تحقق ارزشها و اهداف جریانهایی خاص در حال انتشار است.

چه اسلام رحمانی و در نقطه‌ مقابل اسلام خوفانی، زمینه ساز و گسترش دهنده‌ عوامل فساد و گناه در سطح جامعه خواهند شد. لذا جوانان شیعه با هوشیاری بیشتر این جریان را رصد کنند.

ایشان در یکی از سخنرانی های خود به مسلمین انتقاد می کند که چرا برای هدایت دواعش طلب هدایت نمی کنید، آنها فرزندان ما هستند و چرا از واژه مرگ برای برخی دولت ها استفاده می کنید؟!

اولا ما برای همه‌ افراد چه داعشی و چه غیر دواعش طلب هدایت می کنیم اما این تاجاییست که آن فرد دشمنی نکرده باشد (یعنی کافر حربی نباشد).

ثانیا مرگ گفتن، اعلام برائت است چنانچه در قرآن نیز برای این امر مبنا داریم؛ خداوند می فرماید: قاتلهم الله
یعنی خداوند آنها را بکشد. همچنین در زیارت عاشورا افرادی بسیار مورد لعن قرار گرفته اند.

صحبت ایشان دو بعد دارد: یکی جلوگیری از اصل تولی و تبری و دیگری بهانه ای جهت مقابلعه با استکبار ستیزی.

سیستم فکری جناب آقامیری همانند خوارج در زمان امیرالمومنین می باشد؛ آنها نیز با جنگ و جهاد مخالف بودند و کار را تا جایی پیش بردند که دستشان به خون امام شان آغشته گشت.

* حاشیه‌سازی در لایو با خواننده زن

خانم احلام در ابتدای لایو به حجاب  اختیاری خود برای ممانعت از حاشیه سازی مخاطبین اشاره می کند
این در حالیست که در ادامه، آهنگ می خواند و جناب آقامیری نیز با ایشان همراهی می کند. بحث حجاب را پیش کشیده تا حواشی بعدی به چشم نیایند و این یعنی کوچک شمردن مخاطب و جسارت به عقلانیت و تفکر وی.

حسن آقامیری با این جریان همراه شده و نیت نادرست خود را به نمایش می گذارد و ثابت می کند که صرف زانوی تلمذ زدن در مکتب اهل بیت، فرد را مومن نمی کند.

همانگونه که در از صدر اسلام نظاره گر چنین ماجرایی بوده‌ایم و حال بیشتر به حقیقت یا ایها الذین آمنوا، آمنوا... پی می بریم.

این حکایتی است که هر کس را ملبس و معمم دیدیم، افعال، رفتار و حرکاتش را به پای دین ننویسیم.
نظر حسن آقامیری درباره به حجاب:  به بهانه‌ جذب، قرار نیست به تساهل و تسامح بیفتیم و صراط مستقیم را به سوی افراد کج کنیم؛ در چنین شرایطی بدعت گذار شده ایم که رسول الله در توصیف فرموده اند: بدعت گذار بدترین مردم و موجودات است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول