اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آغاز رزمایش کمک مومنانه ورزقانی‌ها/ هزار بسته در مرحله اول

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان از توزیع یک هزار بسته معیشتی در این شهرستان در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

آغاز رزمایش کمک مومنانه ورزقانی‌ها/ هزار بسته در مرحله اول

حسن سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان اظهار داشت: با توجه به آسیب دیدن برخی از کسب و کارها و بروز مشکلات اقتصادی برای بخشی از هموطنان عزتمندمان در پی شیوع ویروس کرونا و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر مواسات و کمک مومنانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان مقتدای خویش اقدام به برنامه ریزی و برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه کرد.

وی تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده با پیگیری حجت الاسلام پورمحمد امام جمعه و یحیوی فرماندار شهرستان و مساعدت سپاه شهرستان، اداره صنعت معدن و تجارت و همچنین معادن شهرستان جمع آوری شده است.

سیفی ادامه داد: در این مرحله به تعداد هزار بسته غذای (معیشتی) شامل: برنج، قند، رب، روغن، تن ماهی، ماکارونی، مرغ به ارزش ۲۰۰ هزار تومان که جمعا ۲۰۰ میلیون است جهت توزیع آماده شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول رزمایش که امروز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های که قبلا توسط پایگاه‌های بسیج شناسایی شدند، توزیع شده و انشاالله مرحله دوم رزمایش همزمان با ولادت کریم اهل بیت و مرحله سوم اواخر ماه مبارک رمضان با جمع‌آوری کمک‌های خیرین و مردم مومن شهرستان، اجرایی می‌شود.

سیفی گفت: سپاه شهرستان ورزقان به صورت گسترده در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار مدافعان بهداشت قرار دارد و در سراسر شهرستان مشغول به ضدعفونی معابر مناطق روستای و شهری هست.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در سه کارگاه شهر ورزقان، روستای گویجه سلطان و روستای مهترلو ماسک تولید می شود گفت: بسیجیان شهرستان به صورت خودجوش به میدان آمدند و با همکاری فرمانداری و معدن مس سونگون در روستاهای مختلف مشغول توزیع مواد ضدعفونی و ماسک هستند.

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی و تشکر از همکاریشان گفت: پاسداران و بسیجیان ورزقانی خدمت به مردم را وظیفه خود می دانند و تا ریشه کن شدن کرونا ویروس در کنار مردم خواهیم بود.

وی گفت: با وجود شیوع بیماری واگیردار کرونا، پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان همچنان در حال اجرا است و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در حال فعالیت در روستاهای محروم هستند.

انتهای پیام/60006/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول