اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نیروی هوایی عراق 7 داعشی دیگر را در دیالی از پای درآورد

نیروی هوایی عراق با بمباران مخفیگاه تروریست‌های داعش در شرق این کشور هفت تروریست دیگر را از پای درآورد.

نیروی هوایی عراق 7 داعشی دیگر را در دیالی از پای درآورد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق روز پنجشنبه از کشته شدن هفت تروریست در ناحیه قره تپه در دیالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، در بیانیه نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: «نیروی مشترکی از نیروهای تحت فرماندهی عملیات دیالی پس از محاصره موفق شماری از تروریست‌ها در مخفیگاهشان در منطقه الخلاویه در همجواری دریاچه حمرین در ناحیه قره تپه با آنها درگیر شد».

بر اساس بیانیه مذکور این عملیات به کشته شدن هفت تروریست و نابودی مخفیگاه تروریست‌ها منجر شد که در آنجا مقادیر زیادی مواد غذایی و کپسول‌های گاز و بشکه‌های بنزین و اجناس دیگری نگهداری می‌کردند. یک دستگاه موتورسیکلت و یک قایق تروریست ها هم در این عملیات منهدم شد.

به گفته نهاد امنیتی عراق تروریست‌ها تلاش داشتند به سمت دریاچه بحرین فرار کنند.

یک مقام امنیتی عراق روز چهارشنبه هم از کشته شدن هفت تروریست داعش  در حمله هوایی ارتش عراق در استان «دیالی» خبر داده بود.

نیروهای سازمان الحشد الشعبی و ارتش عراق  از سه روز پیش در استان دیالی عملیات گسترده‌ای را علیه هسته‌های داعش آغاز کردند.

استان دیالی که در شرق عراق و هم مرز با ایران است از زمان بروز اعتراضات خیابانی عراقی‌ها شاهد حملات بقایای داعش بوده که منجر به تلفاتی در صفوف نیروهای امنیتی عراق هم شده است.

رسانه‌های عراقی طی روزهای گذشته هشدار دادند که به احتمال زیاد آمریکا با عقب نشینی از برخی پایگاه‌های خود در عراق به هسته‌های خفته داعش برای ازسرگیری حملات خود چراغ سبز نشان داده باشد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول