اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جهاد مؤمنانه خادمیاران رضوی در روستاهای محروم لارستان

خادمیاران رضوی با مشارکت در طرح ملی جهاد مؤمنانه در روستاهای محروم لارستان اقدام به توزیع بسته‌های غذایی کردند.

جهاد مؤمنانه خادمیاران رضوی در روستاهای محروم لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، در آستانه ماه مبارک رمضان و پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در یاری‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه، امروز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه 99 جمعی از خادمیاران رضوی لارستان با حضور در روستاهای محروم بخش مرکزی این شهرستان، اقدام به توزیع اقلام معیشتی کردند.

در حاشیه این برنامه، مسئول کانون خادمیاران رضوی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با ابراز خرسندی از مشارکت اعضای این کانون در طرح ملی رزمایش مؤمنانه، اظهار کرد: با هماهنگی کمیته امداد لارستان و همراهی دهیاران اقدام به شناسایی افراد نیازمند و محروم شد.

 

وی با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی در روستاهای محروم شتوان، دولت آباد، زیارت، سردشت، رمیجان، مهرآباد، بیخویه و کهنه برهان از توابع بخش مرکزی لارستان توزیع‌ شده است، تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی بین 150 خانوار ساکن در روستاهای نامبرده توزیع شد.

 

مسئول کانون خادمیاران رضوی لارستان از توزیع بیش از 800 بسته معیشتی طی روزهای اخیر در شهر لار و تعدادی از روستاهای دورافتاده خبر داد و افزود: هر بسته حاوی برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، حلوای مسقطی لاری، قند، شکر و غیره بود که ارزش هر یک از بسته‌های غذایی بیش از 130 هزار تومان است.

جهانگیری با اشاره به اینکه توزیع ارزاق و همچنین توزیع غذای گرم در هنگام افطار در شب‌های ماه مبارک رمضان ویژه نیازمندان و مستضعفان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از همکاری‌های کمیته امداد، بخشداری مرکزی، سپاه پاسداران و حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان، دهیاران و غیره که در این مسیر همکاری داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول