اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تسویه بدهی ۱۸ میلیارد ریالی باشگاه ملوان/ مطالبات پاشنکو پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی با بیان اینکه ۱۸ میلیارد ریال از بدهی سالیان گذشته باشگاه به بازیکنان اسبق تسویه شده است، گفت: مطالبات پاشنکو پرداخت‌شده ولی به دلیل تفاوت قیمت ارز دولتی و آزاد، بین ما و وکیل آقای پاشنکو اختلاف‌نظری وجود دارد که باعث شده این پرونده مختومه نشود.

تسویه بدهی ۱۸ میلیارد ریالی باشگاه ملوان/ مطالبات پاشنکو پرداخت شد

پژمان نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به پرداخت مطالبات مالی سرگئی پاشنکو اظهار کرد: پرونده مطالبات سرگئی پاشنکو سنگربان اسبق ملوان مربوط به چهار سال پیش بوده و با کم‌توجهی مدیران و مسؤولین وقت منجر به صدور رأی علیه ملوان شد.

وی با بیان اینکه ملوان به دلیل ضرب‌الاجل فیفا فرصتی برای واکنش و اعتراض نداشت، افزود: بالاجبار با کمک دوستانمان که جا دارد از زحمات همگی آن‌ها در بررسی و پیگیری این پرونده تشکر کنم در فرصت کوتاهی که داشتیم حدود ۴۰۰ میلیون تومان را تهیه و پرداخت کردیم ولی به دلیل تفاوت قیمت ارز دولتی و آزاد، بین ما و وکیل آقای پاشنکو اختلاف‌نظری وجود دارد که باعث شده این پرونده مختومه نشود.

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی با بیان اینکه با تمام توان پیگیر حل اختلاف باشگاه و وکیل پاشنکو هستیم، تصریح کرد: با لطف خدا و با تلاش و همت تعدادی از شخصیت‌های شهر انزلی و دوستداران ملوان، از شرایط بحرانی و فاجعه‌بار ابتدای فصل گذر کرده‌ایم.

نوری با تأکید بر اینکه شرایط ملوان نسبت به دو سال اخیر بهتر شده است، افزود: اگر خودمان را با تیمهای متوسط از نظر بنیه مالی در لیگ یک مقایسه کنیم باید بگویم که به علت در اختیار نداشتن منابع مالی پایدار مشکلات مالی ملوان کماکان پابرجاست.

وی با اشاره به ایثارگری اعضای باشگاه ملوان در شرایط بحرانی این باشگاه بیان کرد: اعضای کادر اداری، آکادمی، تیمهای پایه و سایر نفراتمان در فصل گذشته با دریافتی تقریباً صفر صبوری کرده و در فصل جاری نیز با تعدیل قراردادهایشان به ما در پرداخت تعهدات باشگاه یاری کردند.

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی با تأکید بر پرداخت ۸۰ درصد از تعهدات این باشگاه به کادر تیمهای پایه افزود: بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم بانوان و بخش اعظمی از قرارداد مجموعه تیم بزرگ‌سالان ملوان نیز پرداخت‌شده است.

نوری با بیان اینکه ۱۸ میلیارد ریال از بدهی‌های سالیان گذشته باشگاه به بازیکنان سابق تسویه شده است، گفت: باشگاه ملوان در مدت اخیر بدهی قابل‌توجهی را تسویه کرده ولی کماکان مبلغ بسیار زیادی به بازیکنان داخلی و مبلغ قابل‌توجهی نیز به آقای اسکوچیچ به‌صورت دلاری بدهکاریم.

وی در خصوص مصاحبه با رسانه‌ها در مورد حق رشد اسکوچیچ گفت: در جلسه‌ای که در فدراسیون داشتیم و همچنین پس از اتمام جلسه در مصاحبه با رسانه‌ها در این زمینه مزاح کردم؛ البته منظورم این بود که آقای اسکوچیچ - در کنار توانایی‌های فنی و شخصیتی‌شان - با توجه به نقشی که ملوان در مسیر موفقیت حرفه‌ای‌شان در فوتبال ایران داشته و علاقه قلبی‌شان به ملوان و مردم انزلی، در این شرایط دشوار باشگاه ملوان تا حد ممکن با ما تعامل داشته باشند تا بتوانیم به ادامه فعالیت حرفه‌ای باشگاهمان امیدوار باشیم.

کاپیتان اسبق باشگاه ملوان انزلی با اشاره به الزام مورد کسب مجوز باشگاه‌داری حرفه‌ای بیان کرد: با توجه به وضعیت باشگاه ملوان از نظر مالی و ساختاری، رسیدن به الزامات مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در فرصت کوتاهی که در اختیارداریم بسیار سخت به نظر می‌رسد و عزم و حمایت همه‌جانبه همه دوستداران ملوان و مسؤولان را می‌طلبد.

نوری با تأکید بر عدم دخالت باشگاه ملوان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه با مسؤولین شهرمان مشکل شخصی نداشته و قهر نبوده‌ایم؛ معتقدیم ملوان به‌عنوان مهم‌ترین هنجار اجتماعی شهر و منطقه باید موردحمایت همه اقشار از جمله مسؤولین قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته بارها و بارها مرز میان حمایت و دخالت از میان می‌رفت، گفت: در گذشته ملوان به میدانی جهت منازعات سیاسی افراد و جناح‌ها تبدیل‌شده و تأثیر این‌گونه رفتارها را در وضعیت فعلی ملوان شاهد هستیم؛ در حال حاضر بسیار امیدواریم با تغییراتی که در رأس هرم مسؤولین سیاسی شهرستان اتفاق افتاده شاهد هم‌افزایی علاقه‌مندان به ملوان جهت اعتلای جایگاه این باشگاه اصیل و پرافتخار باشیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول