اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آغاز رزمایشکمک مومنانه در آذربایجان‌غربی/توزیع ۲۰۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان+فیلم وعکس

رزمایش سراسری کمک مومنانه عصر امروز با حضور با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، قرارگاه حمزه سیدالشهدا مسوولان استانی در حسینیه ثارالله‌ارومیه آغاز شد.

آغاز رزمایش

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رزمایش سراسری "کمک مومنانه" عصر امروز با حضور با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، قرارگاه حمزه سیدالشهدا مسوولان استانی در حسینیه ثارالله‌ارومیه آغاز شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در این رزمایش، با اشاره به تشکیل قرارگاه مواسات، اظهار کرد: بشر همواره در معرض انواع تهدیدات بیولوژیک است که امیدواریم به برکت ماه مبارک رمضان و رعایت هر چه بیش‌تر مردم، ویروس کرونا دفع شود و آرامش و امنیت به جامعه بشری بازگردد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی با بیان اینکه قرارگاه مواسات نیز در راستای کمک به اقشار نیازمند و اقشار آسیب دیده براثر شیوع کرونا فعالیت دارد، اعلام کرد: در این قرارگاه توانستیم با همکاری استانداری، سپاه شهدا و دانشگاه علوم پزشکی اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیز اظهار کرد: حرکت بزرگی در سایه وحدت و همدلی و در قالب رزمایش "کمک مومنانه" در آذربایجان‌غربی شکل گرفته است.

سردار پاسدار محمدتقی اوصانلو با بیان اینکه رزمایش مومنانه همان کمک مومنانه به مردم مومن است، تصریح کرد: با برگزاری این رزمایش مردم و مسوولان بدون هیچ چشمداشتی به مومنان کمک می‌کنند تا تمام نیازمندان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز همواره بر کمک به مومنان توسط مردم مومن تاکید کرده‌اند، گفت: برگزاری رزمایش مومنانه حرکتی ارزشمند بوده و نشان دهنده این است که مسوولان همواره کنار مردم هستند.

توزیع 200هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش "کمک مومنانه"

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز دراین آیین، اظهار کرد: 200هزار بسته کمک معیشتی برای محرومان و اقشار آسیب‌پذیر براثر شیوع کرونا، آماده شده و از امشب در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار حبیب شهسواری با بیان اینکه توزیع این بسته‌های معیشتی از امشب تا دهه آخر ماه مبارک رمضان و به صورت شبانه توزیع می‌شود، تصریح کرد: حفظ عزت و آبروی افرادی که این کمک‌ها را دریافت می‌کنند مورد توجه قرار دارد و بر این اساس، این کمک‌ها به صورت شبانه توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست 40هزار بسته از این بسته‌های کمک معیشتی توزیع می‌شود و توزیع این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

 

مشارکت مردم در رزمایش "کمک مومنانه" قابل توجه بود

در ادامه این مراسم استاندار آذربایجان غربی با اشاره به همکاری و همراهی مردم و مسئولان در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا گفت: با توجه به همکاری بی نظیر مردم، کارکنان دولت، دستگاه های اجرایی، سپاه و ائمه جمعه میزان بسته های معیشتی که در بین نیازمندان توزیع می شود به ۲۰۰ هزار بسته رسید.

محمدمهدی شهریاری تصریح کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری ستاد مشارکتهای مومنانه مردم استان با مشارکت استانداری، سپاه شهدا و دفتر نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

وی افزود: این ستاد امروز تجلی همدلی و ایثار است و با سرلوحه قرار دادن کرامت نیازمندان، بسته های معیشتی را توزیع خواهد کرد.

شهریاری از مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرائی فرمان امام(ره) و دیگر دستگاه ها در مشارکت برای تهیه بسته های معیشتی نیز تقدیر کرد و گفت: تا پایان کرونا همراه و همدل با مردم آسیب دیده هستیم.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منوط به همراهی پیوسته مردم در اجرای دو اصل پرهیز از ترددهای  غیرضروری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

 

 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول