اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تولید بیش از چهار هزار بطری ژل و مواد ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد گچساران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: تا کنون بیش از چهار هزار بطری ژل و مواد ضدعفونی کننده ا با همکاری حوزه پژوهش و گروه شیمی این دانشگاه تولید شده است.

تولید بیش از چهار هزار بطری ژل  و مواد ضدعفونی کننده در دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حسین اسماعیلی اظهار کرد: با شیوع ویروس کووید - 19  در جهان و به تبع آن در استان و شهرستان گچساران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران درصد تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده برای از بین بردن این ویروس  برآمدند.

 وی با بیان اینکه هم اکنون دومین محموله ژل و مواد ضدعفونی‌کننده در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تولید شد، گفت:  ژل و مواد ضدعفونی کننده  در دانشگاه آزاد گچساران با تلاش سازمان بسیج اساتید استان، همکاری مشترک حوزه معاونت پژوهش و فناوری و گروه شیمی تولید می‌شود.

 رئیس دانشگاه  آزاد  اسلامی گچساران ادامه داد: هم اکنون  ۴ هزار بطری ۲۵۰ سی سی  ژل و‌ مواد ضدعفونی‌کننده  در این دانشگاه تولید و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
 
اسماعیلی با بیان اینکه مواد تولید شده با کیفیت استاندارد و تأیید شده از سوی وزارت بهداشت  در این دانشگاه تولید و در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این محلول‌ها علاوه بر خاصیت ضد ویروس دارای نرم‌کننده، مواد طبیعی خوشبوکننده و آنتی‌هیستامین است تا از ایجاد آلرژی جلوگیری کند.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول