اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توزیع 3400 بسته معیشتی در بندر دیر + عکس و فیلم

مردم بندر دیر همزمان با سراسر کشور در مرحله اول رزمایش بزرگ مواسات و همدلی و کمک مومنانه سه هزار و 400 بسته معیشتی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا کمک کردند.

توزیع 3400 بسته معیشتی در بندر دیر + عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، با وحدت و همدلی همه گروه‌ها و اقشار و نهادها به‌ویژه جهادگران بسیجی در زمینه مقابله با ویروس کرونا اقدامات خوبی در شهرستان دیر انجام گرفت و علاوه بر راه‌اندازی کارگاه‌های متعدد تولید ماسک و دستکش و کنترل ورودی‌های شهرها، عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی نیز در دستور کار قرار گرفت.

دیری‌ها که حضور آنها در عرصه‌های مختلف زبان‌زد است، در راستای لبیک‌گویی به فرمایش مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر اجرای رزمایش بزرگ یاری‌رسانی به نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده در جریان بیماری کرونا، دستان سخاوتمند خود را باز کرده و هر آنچه در توان داشتند برای همشهری‌های نیازمند خود در طبق اخلاص داشتند.

امروز همزمان با سراسر کشور مرحله اول رزمایش بزرگ مواسات و همدلی و کمک مومنانه مردم بندر دیر آغاز شد که سه هزار و 400 بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی ضروری به همراه بسته‌های بهداشتی و بروشورهای آموزشی پیشگیری از کرونا بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 فرماندار شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه ایران در زمینه مقابله با ویروس کرونا موفق‌تر از سایر کشورها عمل کرده است، اظهار داشت: با انسجام و هماهنگی که در کشور وجود دارد، می‌توانیم بر بحران ویروس منحوس کرونا غلبه کنیم.

 کریم علی‌حسنی افزود: کسانی که در ایستگاه‌های کنترل و تب‌سنجی در ورودی شهرها و همچنین در کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی فعالیت داشتند،از جهادگران و بسیجیان تا نیروهای نظامی و انتظامی و اصناف و سمن‌ها تقدیر می‌کنیم.

 وی با اشاره به رزمایش کمک مومنانه، ادامه داد: باید تلاش کنیم علاوه بر تأمین مایحتاج ضروری نیازمندان، در توانمندسازی آنها نیز اقدامی انجام دهیم.

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر با تبریک پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران  به خبرنگار فارس گفت: این اقدام برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور  توسط سپاه اضافه کرد.

سرهنگ ایرج سلیمانی با بیان اینکه وضعیت شهرستان دیر در خصوص شیوع کرونا تاکنون خوب بوده است، عنوان کرد: از همه بسیجیان و اقشار مختلف که در ایست  بازرسی‌ها و همچنین ضدعفونی اماکن عمومی و کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش زحمت کشیدند  تشکر می‌کنیم.

 

 وی با اعلام اینکه رزمایش همدلی و کمک مومنانه در سه مرحله در شهرستان دیر برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر امروز که مرحله اول این رزمایش با توزیع سه هزار و 400 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان آغاز شده است، در نیمه اول ماه رمضان نزدیک به دو هزار و 500 بسته معیشتی دیگر توسط سپاه توزیع می‌شود و در عید فطر نیز مرحله سوم این رزمایش برگزار خواهد شد.

 

 

سیدعلی حسینی رئیس کمیته‌امداد شهرستان دیر نیز گفت: در مرحله اول این رزمایش بیش از سه هزار بسته معیشتی 300 هزار تومانی شامل اقلام ضروری خوراکی بین خانوارهای تحت‌پوشش کمیته‌امداد  توزیع می‌شود.

 انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول