اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تأکید ارتش یمن بر آزادسازی مناطق این کشور از دست ائتلاف سعودی

وزیر دفاع یمن و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور به مناسبت حلول ماه رمضان، بر ایستادگی در برابر ائتلاف سعودی و آزادی همه مناطق مین از دست این ائتلاف و مزدورانش تأکید کردند.

تأکید ارتش یمن بر آزادسازی مناطق این کشور از دست ائتلاف سعودی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یمن (صنعاء) بر آزادسازی همه مناطق اشغالی این کشور از دست ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی تأکید کردند.

سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» و سرلشکر «محمد عبدالکریم الغماری» امروز پنجشنبه در پیام‌هایی به سید عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن ضمن تبریک به وی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، تأکید کردند که حملات پیشدستانه و منحصر به فرد در عمق خاک کشورهای متجاوز به یمن (عربستان سعودی و امارات) باعث شده است که این کشور‌ها در در حساب‌های خود در همه حوزه‌ها دست به بازنگری بزنند.

به گزارش خبرگزاری سبأ، مقامات ارشد نظامی در دولت نجات ملی یمن از عبدالملک الحوثی به دلیل رهنمودها و مواضعش در حمایت از وحدت ملی و مقابله با متجاوزان، تأکید کردند که نیروهای مسلح یمن در راستای عمل به وظیفه دینی و ملی خود بر مقابله با دشمنان و متجاوزان و مزدوران آن‌ها و آزادسازی همه مناطق یمن از لوث وجود آن‌ها تأکید و اصرار دارند.

حملات و جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن امسال وارد ششمین سال خود شده و تداوم این جنگ و محاصره دریایی، زمینی و هوایی این کشور منجر به وقوع قحطی، بیماری‌های واگیر و کشته شدن صدها هزار غیرنظامی از زن و کودک شده و بنا بر اعلام سازمان‌های بین‌المللی، هر ۱۲ دقیقه یک کودک یمنی به دلیل بیماری و سوء تغذیه جان خود را از دست می‌دهد.

نتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول