اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مومنانه؛ رزمایش کمک مومنانه در کرمان از جنس مکتب شهید سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: این حرکتی که بسیج شروع کرده در بیت‌الزهراء (س)که متعلق به شهید سلیمانی است، خود معنا دارد و این از جنس مکتب سلیمانی است.

کمک مومنانه؛ رزمایش کمک مومنانه در کرمان از جنس مکتب شهید سلیمانی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در حاشیه آغاز رزمایش مواسات از بیت‌الزهراء(س) کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیجیان، سلحشور همه جا در خط مقدم دفاع از انقلاب و خدمت‌رسانی حضور دارند.

امام جمعه کرمان بیان داشت: این  رزمایش به فرمان مقام معظم رهبری که فرمودند در سراسر کشور کمک، مواسات و همدلی مومنانه و یا رزمایش مومنانه اجرایی شود، برگزار شده و امروز در استان کرمان این رزمایش به همت سپاه شروع شده است.

علیدادی سلیمانی ابراز داشت: جا دارد از بسیج، نهادهای جهادی، مردمی و نهادهای که حضورشان در این‌جا فعال است، تشکر کنیم  و تبریک بگوییم که در این رزمایش جدی و عامدانه حضور دارند و به‌ویژه به خبرنگاران دلسوز تشکر می‌کنیم که به‌خوبی آن‌چه در کشور اتفاق می‌افتد را منعکس میکنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در خدمت به مردم شبانه روز نمی‌شناخت، عنوان داشت: ۴۰ سال شبانه‌روز در جهاد و خدمت به مردم بود و ایشان علاوه بر اینکه فرمانده جبهه مقاومت بود هر زمان مشکلی در کشور پیش می‌آمد در خط مقدم حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: این حرکتی که بسیج شروع کرده در بیت‌الزهراء (س)که متعلق به شهید سلیمانی است است خود معنا دارد و این از جنس مکتب سلیمانی است.

انتهای پیام/80018/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول