اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

باشگاه‌های انگلیس نگران بسته بودن پروازها و نرسیدن به موقع لژیونرها

باشگاه‌های فوتبال انگلیس نگران هستند در صورت بازگشایی تمرینات نتوانند ستاره‌های خارجی خود را در اختیار بگیرند.

باشگاه‌های انگلیس نگران بسته بودن پروازها و نرسیدن به موقع  لژیونرها

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکارهای لیگ برتر انگلیس از حدود 6 هفته قبل به خاطر شیوع ویروس کوید 19 به حالت تعلیق درآمده اند.

هنوز هم بعد از گذشت این مدت زیاد، تاریخ مشخصی برای ازسرگیری لیگ برتر وجود ندارد، اما حدس و گمان های دراین زمینه وجودداشته تا جایی که منابع نزدیک به اتحادیه فوتبال انگلیس، احتمال می دهند که تیم ها از ماه ژوئن بتوانند فوتبال بازی کنند.

البته اگر چنین شود، لازم است که تیم های لیگ برتری از اواسط ماه مه مجوز بازگشت به تمرینات را کسب کنند تا برای ماه ژوئن از آمادگی کافی برخوردار شوند.

در این ارتباط روزنامه دیلی استار گزارش کرد، در چنین حالتی، تیم های انگلیسی نگران وضعیت ستاره های پرشمار خارجی خود هستند که احتمالا نتوانند به موقع در تمرینات حاضر شوند.

این نشریه افزود: در لیگ برترت یم های حضور دارند که اکنون دغدغه زیادی دارند به این خاطر که بازیکنان خارجی آنها به دلیل تعلیق عمده پرواز های بین المللی ،قادر به بازگشت به موقع به تمرینات نشوند.

این در حالیست که حمل و نقل هوایی در انگلیس به صورت کاملا محدود فعال است.ضمن آنکه کشورهای هم هستند که مرزهای هوایی خود را بسته اند و اجازه خروج یا ورود مسافر را نمی دهند.

هم اکنون بازیکنان خارجی بیشماری از لیگ برتر به کشورهای خود رفته اند. به عنوان مثال ویلیان با اجازه از چلسی به برزیل سفر کرده است.

یا سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام هم اکنون در کشورش دوره نظامی را سپری می کند.

بازیکنان دیگری مثل این دو به کشور خود مراجعه کرده و اکنون در قرنطینه هستند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول