اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

آزمایش بالینی یک داروی دیگر برای کرونا آغاز می‌شود

اسکاتلند نخستین آزمایش بالینی داروی خود را برای درمان آسیب شدید تنفسی ناشی از التهاب ریه در بیماران COVID-19 آغاز می‌کند.

آزمایش بالینی یک داروی دیگر برای کرونا آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، اسکاتلند نخستین آزمایش بالینی داروی خود را برای درمان آسیب شدید تنفسی ناشی از التهاب ریه در بیماران COVID-19 آغاز می‌کند.

پژوهشگران دانشگاه داندی در نظر دارند آزمایش‌هایی را برای بررسی یک داروی مهارکننده موسوم به «brensocatib» آغاز کنند تا با کمک آن به غلبه بر التهاب ناشی از کروناویروس در ریه بپردازند.

به عنوان بخشی از آزمایش STOP-COVID19، این تیم بررسی می‌کنند که آیا برنزوکاتیب می‌تواند میزان آسیب حاد ریه و نیاز به اکسیژن را کاهش دهد یا خیر.

امید است که این درمان منجر به این شود که بیماران روزهای کمتری را وابسته به اکسیژن و زمان کمتری در بیمارستان بگذرانند و بارهای مربوط به سیستم‌های بهداشتی  کاهش یابد.

آزمایشات انجام شده تا به امروز نشان داده است که برنزوکاتیب التهاب در ریه های مبتلایان به بیماری ریه را کاهش می‌دهد؛ بنابراین امید می‌رود که این دارو تأثیر مشابهی در افراد مبتلا به COVID-19 داشته باشد.

از اوایل ماه مه، این دانشگاه ۳۰۰ داوطلب در سراسر انگلیس را استخدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-8250017/Scotland-begin-trial-drug-treat-respiratory-damage-caused-COVID-19.html

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول