اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک استان/ اعمال طرح زوج و فرد برای ارائه خدمات

رییس پلیس راهور استان از بازگشایی مراکز تعویض پلاک از فردا (شنبه ۶ اردیبهشت) خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا ارائه خدمت در این مراکز بر اساس پلاک زوج و فرد صورت می گیرد.

آغاز به کار مراکز تعویض پلاک استان/ اعمال طرح زوج و فرد برای ارائه خدمات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ «فضل الله شیری» در خصوص این خبر، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز پلاک از اسفند سال گذشته با اجرای پروتکل‌های بهداشتی فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو‌ها از روز شنبه ۶ اردیبهشت از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود: به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می‌شود.

رییس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: بر این اساس مالکان خودرو‌هایی که رقم سمت راست پلاک آن‌ها زوج است (۲،۴،۶،۸) در روز‌های زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) و مالکان آن دسته از خودرو‌های که شماره آخر سمت راست آن‌ها فرد است (۱، ۳،۵،۷، ۹) در روز‌های فرد (یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه) جهت اخذ خدمات مراجعه نمایند.

سرهنگ شیری به مراجعه کنندگان مراکز تعویض پلاک توصیه کرد: حتی المقدور بدون همراه به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند، هنگام استفاده از دستگاه POS و ATM رعایت نکات بهداشتی را مد نظر داشته باشند و ملزومات بهداشتی (ماسک و دستکش)، لوازم اداری (خودکار) و سایر مدارک را جهت تسریع در انجام کار به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول