اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح «ضیافت 99» در زنجان آغاز شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز اجرای طرح نظارتی ضیافت 99 خبر داد و گفت: این طرح تا پایان ماه رمضان اجرایی خواهد شد.

طرح «ضیافت 99» در زنجان آغاز شد

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح کرونا در آستانه ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی بر بازار با همکاری سایر دستگاه‌ها با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در استان آغاز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در راستای نظارت بر توزیع و عرضه اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان نظارت می‌کنند و این نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: این طرح نظارتی برای همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اصناف به منظور جلوگیری از گرانفروشی و سایر تخلفات معمول در بحث اصناف صورت می‌گیرد، افزود: بازرسان در دو نوبت صبح و عصر بر بازار نظارت کرده و شعبه ویژه رسیدگی در تعزیرات حکومتی نیز پرونده‌های رسیده در این بخش را در اسرع وقت بررسی می‌کند.

ممیزی با اشاره به اینکه در این ماه تقاضا برای خرید برخی اقلام از قبیل مواد لبنی، قند و شکر، خرما، مواد پروتئینی، برنج، روغن، زولبیا و بامیه بیشتر می‌شود، تصریح کرد: با توجه به سوءاستفاده برخی از فروشندگان طرح نظارتی ویژه در این زمینه اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از مردم خواست، تخلفات در این حوزه را به دستگاه‌های نظارتی گزارش کنند تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول