اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با اشاره به اقدامات این سازمان برای حفظ سلامت رانندگان و مسافران گفت: مسافران می‌توانند موارد تخلف و شکایات و پیشنهادات خود را با ذکر کد هر تاکسی یا اتوبوس با واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات و سامانه ثبت شکایات درمیان بگذارند.

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد

مهرداد میرزاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه پس از شیوع کرونا کلیه اقدامات پیشگیرانه بر اساس پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت در شهرکرد صورت گرفته است، گفت: آموزش‌های لازم در خصوص نحوه ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و روش‌های پیشگیری توسط کارشناسان بهداشت استان در ابتدای شروع اپیدمی کووید ۱۹ به صورت جداگانه  به تیم‌های گندزدایی و ضدعفونی، رانندگان و پرسنل اداری داده شد.

ضدعفونی روزانه تاکسی و اتوبوس‌های شهرکرد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی بصورت روزانه در محل پارک سوار آزادی و ایستگاه‌های مبدا و مقصد توسط تیم‌های سطح شهر ضدعفونی شده و پس از پایان کار نیز کلیه ناوگان در محل توقفگاه مرکزی سازمان واقع در میدان قمربنی‌هاشم(ع)  توسط تیم‌های مستقر با امکانات و مواد مورد تایید ضدعفونی می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به  کلیه ناوگان ابلاغ شده و تاکسی‌ها موظفند حداکثر  دو سرنشین در عقب خودرو سوار کنند، افزود: همچنین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با فاصله استاندارد در کلیه ناوگان اتوبوس درون‌شهری با استفاده از برچسب‌های هشداردهنده اجرایی شده و مسافران بر اساس فضاهای مشخص می‌توانند از ناوگان اتوبوس درون‌شهری استفاده کنند.

در صورت بروز علائم بیماری از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نکنید

میرزاییان با اشاره به اینکه جهت حفظ سلامت و ایمنی رانندگان اتوبوس کابین راننده از محل مسافران به صورت کامل جداسازی شده است، عنوان کرد: مسافران درنظر داشته باشند جهت حفظ سلامت و ایمنی خود و رانندگان در هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از دستکش و ماسک مناسب استفاده کرده و حتی‌المکان درصورت بروز نشانه‌های بیماری از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود تیم‌های بازرسی و رسیدگی به شکایات به صورت روزانه در سطح شهر و محل سازمان مستقر بوده و مسافران می‌توانند موارد تخلف و شکایات و پیشنهادات خود را با ذکر کد هر تاکسی یا اتوبوس با شماره‌های ۱۵-۳۳۳۷۰۰۱۴ واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات و سامانه ثبت شکایات درمیان بگذارند.

وی افزود: بازرسان سازمان در اسرع وقت به موارد تخلف تا حصول نتیجه رسیدگی و بر اساس آیین‌نامه انضباطی با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول