اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اتمام تعمیرات ۳۲۸۶ واحدمسکونی شهری و روستایی آسیب دیده از زلزله میانه و سراب

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی از اتمام تعمیرات ۳ هزار و ۲۸۶ واحد تعمیری شهری و روستایی در مناطق زلزله‌زده سراب و میانه خبر داد.

اتمام تعمیرات ۳۲۸۶ واحدمسکونی شهری و روستایی آسیب دیده از زلزله میانه و سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حافظ باباپور، آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی را از زلزله سال ۹۸ در میانه و سراب، اعلام کرد و اظهار داشت: در زلزله سراب و میانه که سال گذشته رخ داد، 6 هزار و ۵۵۲ واحد آسیب دیدند که از این تعداد ۳ هزار واحد احداثی و ۳ هزار و ۵۵۲ واحد تعمیری هستند. 

به گفته باباپور، واحدهای آسیب دیده شهری  یک هزار و ۷۹۷ واحد و تعداد واحدهای آسیب دیده روستایی  ۴ هزار و ۷۵۵ واحد شناسایی شدند که کار بازسازی واحدها با تصویب و تخصیص بودجه از سوی دولت، آغاز شد. تعداد واحدهای معرفی شده به بانک‌های عامل ۱۱ هزار و ۶۰ واحد با احتساب تسهیلات احداث واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد انعقاد قراردادها را با احتساب واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی، ۹ هزار و ۴۷۷ واحد عنوان کرد.

وی از اتمام تعمیرات ۳ هزار و ۲۸۶ واحد تعمیری شهری و روستایی خبر داد و گفت: آواربرداری ۲ هزار و ۵۲۵ واحد مسکونی  و دامی، پی کنی یک هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی و دامی، اجرای فونداسیون ۶۲۰ واحد مسکونی و دامی، اجرای اسکلت ۴۲۰ واحد مسکونی و دامی،  اجرای سقف ۱۵۴ واحد مسکونی و دامی و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۷۴ واحد مسکونی و دامی انجام شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول