اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

قدردانی نماینده مجلس از پوشش تحولات جبهه مقاومت در رسانه ملی

نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌ با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما، از عملکرد رسانه ملی در پوشش اخبار و تحولات جبهه مقاومت قدردانی کرد.

قدردانی نماینده مجلس از پوشش تحولات جبهه مقاومت در رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس، نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌ با ارسال نامه‌ای به علی عسکری، از عملکرد رسانه ملی در پوشش اخبار و تحولات جبهه مقاومت، به ویژه در سوریه قدردانی کرد.

احمد سالک در نامه خود به رئیس رسانه ملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نور امیدی بود که در دنیای تاریک دیکتاتوری مدرن، جان تازه‌ای به مستضعفین عالم بخشید و چشمان دشمنان را خیره کرد، نوشت: انقلاب اسلامی ایران اکنون درخت تنومندی است که ریشه در دل همه عدالت خواهان جهان دارد و روز به روز به رشد خویش ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه «در این میان وظیفه رسانه ملی در بازتاب عملکرد درخشان و اهداف بلند انقلاب اسلامی در راستای افزایش امید و خنثی سازی توطئه دشمنان و منافقان بر کسی پوشیده نیست» تصریح کرد: در ایامی‌ که شجره خبیثه داعش جهان و خاورمیانه را درگیر جنایات و اهداف منفور خود نمود نقش اطلاع رسانی و حوزه رسانه در میادین جنگی بیشتر نمایان شد.

سالک در این نامه آورده است: نقش بی‌بدیل رسانه در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به مردم از ویژگی‌های لاینفک و ذاتی رسانه‌ها است. در همین راستا در سال‌های اخیر شاهد تهیه مستندها، خبررسانی و پخش گزارش‌های دقیق و به موقع از جبهه مقاومت، به ویژه سوریه بودیم که بیانگر تعالی کمی و کیفی آن مراکز بوده است.

نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: تهیه نماهنگ‌های دینی و انقلابی، پخش مستند‌های هنرمندانه از حرم حضرت زینب (س) و مدافعان حرم و ... از جمله اقدامات قابل تحسین همکاران شما در پوشش رسانه‌ای این کشور‌ها بوده است.

سالک با اشاره به اینکه در راس هیاتی پارلمانی از مجلس شورای اسلامی از سوریه بازدید داشته است، نوشت: در همین راستا مراتب قدردانی و تشکر خود را از جنابعالی در خصوص عملکرد سازمان صدا و سیما در حوزه مقاومت و به ویژه سوریه به عمل می‌آورم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول