اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

زمینه ایجاد کارخانه تایرسازی گتوند را فراهم می‌کنیم

استاندار خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم برای حمایت از شرکت لاستیک‌سازی گتوند، ضمن اینکه از واردات تیوپ و لاستیک جلوگیری کنیم، زمینه ایجاد کارخانه تایرسازی را نیز فراهم نمائیم.

زمینه ایجاد کارخانه تایرسازی گتوند را فراهم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، غلامرضا شریعتی عصر جمعه در حاشیه بازدید از کارخانه لاستیک‌سازی گتوند اظهار کرد: شرکت لاستیک‌سازی خوزستان در گتوند در آستانه تعطیلی بود و با 50 نیرو در حال کار بود. با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و حمایت‌های لازم به بخش خصوصی واگذار گردید الحمدالله رونق گرفته است.

وی افزود: این مجموعه در حال حاضر حدود 180 نفر پرسنل دارد. ابعاد مختلف و تولیدات آن تنوع پیدا کرده و در مسیر توسعه قرار گرفته است که از سرمایه‌گذار آن تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به حمایت از این شرکت برای گسترش کارخانه بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، بعد از اخذ مجوزها، از طریق صندوق توسعه ملی نیز درخواست‌های لازم را دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در صورت راه‌اندازی تولیدات تایر، سرمایه‌گذار متعهد شده که به صورت 3 شیفت فعال بوده و حدود 100 نیروی دیگر نیز به کادر خود اضافه کند و  بخشی از نیازهای کشور را در صنعت تایر تامین نماید.

استاندار خوزستان همچنین پس از بازدید از مجتمع کشت و صنعت شهید باغبانی گتوند گفت: در حال حاضر در این مجتمع کشت گندم و کلزا، پرورش زنبور عسل، دامداری و... در حال انجام است. در یک تا دو ماه آینده نیز حدود 5 هکتار گلخانه در این مجتمع افتتاح خواهد شد که تا سال 1400 نیز 25 هکتار دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

شریعتی ادامه داد: بنده تاکید می‌کنم که هم شرکت لاستیک‌سازی و هم مجتمع شهید باغبانی باید از نیروهای بومی و فرزندان همین منطقه استفاده کنند و به سمتی حرکت کنیم که در سال جهش تولید، رونق اقتصاد و تولیدات را افزایش دهیم.

وی که قبل از ورود به گتوند برای بررسی برخی مسائل، در شهر شهید شرافت شهرستان شوشتر حاضر شده بود، در رابطه با این بازدید نیز اذعان داشت: در شهر شهید شرافت مشکلاتی در موضوع آیلند جاده کنار آن و همچنین زیرگذر ورودی به این شهر وجود داشت، که دستورات لازم را اتخاذ و به مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ کردیم.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری پروژه‌های مربوط به شهر شهید شرافت آغاز به کار کنند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول