اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

ماجرای خرید تلویزیون توسط خانم معلم برای شاگردانش

خانم معلم می‌گوید: دانش‌آموزانم امکانات فضای مجازی نداشتند و تحصیل در شرایط کرونا خوب پیش نمی‌رفت به همین دلیل یک تلویزیون خریدم.

ماجرای خرید تلویزیون توسط خانم معلم برای شاگردانش

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رقیه سرقینی، معلم فداکار ابتدایی از اهر که اقدام به خرید تلویزیون برای دانش آموز خود به منظور تماشای آموزش‌های تلویزیونی و بهره مندی از این تدریس‌ها کرده است در برنامه تلویزیونی پرسشگر در این باره توضیح داد و گفت: این دانش‌آموز چون امکانات فضای مجازی را نداشتند، هفته‌ای سه بار به منزلشان می‌رفتم و دیدم آنطور که آموزش باید پیش برود پیش نمی رود.

وی ادامه داد: تلویزیونی تهیه کردم و در اختیار خانواده گذاشتم که برای تماشای آموزش‌ها راحت باشند و هفته‌ای دو بار هم جهت ارزیابی و پیگیری درس شاگردانم به منزلشان می‌روم.

سرقینی افزود: به کادر درمانی کشور خسته نباشید می‌گویم و به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم نگران نباشند، کرونا را شکست خواهیم داد و آنها دوباره با سلامتی کنار همکلاسی‌های خود در مدرسه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول