اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«کرونا» درآمد شهرداری کرمانشاه را کاهش داد

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه، با اشاره به کاهش درآمد شهرداری با شیوع ویروس کرونا، گفت: با برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی مالی در هزینه‌های جاری توانسته‌ایم این کاهش درآمد را تا حدودی کنترل کنیم.

«کرونا» درآمد شهرداری کرمانشاه را کاهش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امید کریمی امروز در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین توسعه منابع انسانی کلانشهرهای کشور اظهار داشت: از زمان شروع ویروس کرونا در کشور و تصمیم ستاد مبارزه با کرونا کشور مبنی بر استفاده حداقلی (یک‌سوم کارکنان) از پرسنل خدمات رسان، این دستور اجرائی شد.

وی ادامه داد: پس از صدور دستور استفاده حداقلی از پرسنل در دستگاه‌های اجرایی در معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه با برنامه‌ریزی دقیق و چارچوب و پروتکلی طراحی شد که نیروهای ستادی که شرایط کاری آن‌ها مهیا بود در منزل وظایف محوله خود را به صورت دورکاری انجام دهند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: با برنامه‌ریزی این معاونت پرسنل حوزه اجرایی و خدماتی در شهرداری به صورت کاهش ساعات اداری و شیفتی انجام امورات محوله را در دستور کار خود قرار دادند.

حفظ سلامت کارکنان شهرداری در اولویت مدیریت شهری است

وی گفت: شهرداری کرمانشاه به جهت حفظ سلامت کارکنان و بهره‌وری بیشتر در حوزه گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و انجام تمامی امورات شهرداری اقلام بهداشتی نظیر ماسک، گان، شیلد، دستکش و ژل ضدعفونی کننده در قالب یک پک بهداشتی در چندین نوبت به تمامی پرسنل ستادی و اجرایی و خدماتی ارائه شد.

کریمی تصریح کرد: از دیگر اقدامات شهرداری کرمانشاه برگزاری جلسات آموزشی و کارگاه آگاه‌سازی پیشگیری از ویروس کرونا بود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به تعامل ادارات دولتی و نیروهای نظامی با شهرداری کرمانشاه، گفت: با همکاری استانداری کرمانشاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی عملیات‌های ضدعفونی،گندزدایی، تست‌های غربالگری و تولید مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی از جمله ماسک از دیگر اقدامات شهر کرمانشاه از زمان شروع کرونا تا به امروز است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا موجب شد درآمدزایی شهرداری‌های کشور و کرمانشاه روند کاهشی داشته باشد که این روند کاهشی درآمدی موجب شده است که با برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی مالی در هزینه‌های جاری این معضل را تا حدودی کنترل کنیم.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول